Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende!

Vi har ei tulle på 2 år, eller hun fyller 2 i august, så hun er 21 mnd ca, og vi skal begynne å prøve nå i juni/juli, gikk rimelig fort å bli gravid forrige gang så tipper vi ikke kjem te å bruk sa lang tid denne gangen heller:p,, gleder meg, alltid ønsket meg noenlunde tette, så blir sikkert slitsomt men gøy også? Noen fler som prøver nå med ca like mye mellomrom?

Trenger også litt tips til gaver til storesøs når bebin kommer, og vogn til dem begge.. vi en simo kombivogn atm.

Yay! spent snart gravid igjen:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøver ikke nå, men skal begynne å prøve når guttungen er like gammel som din. Får vi det til på første forsøk, så blir det 2 år og 8 mnd mellom dem.

Lykke til! :-)

Gjest Meg og mine ♥
Skrevet

Vi er også prøvere, har prøvd på nr 2 i snart et halvt år. Ser ut som det tar litt tid, men krysser fingrene for at det snart sitter. Vesla er nå 20 mnd, og har ikke lyst på så altfor stor aldersforskjell på barna.

Spennende tider vi har foran oss;)

Skrevet

Spennende ja!

Men jeg er skikkelig nervøs for vår første hun var vanskelig med søvn kan man si, tok nesten ett år før hun sov hele natten og 16 mnd før hun brukte under 1 time å legge seg om kvelden. vi har nå sluttet med dagslur for 1 mnd siden ca, og etter det bruker vi ca 10 min på å sovne, men fortsatt kan hun våkne mye opp, men det er kanskje vanlig? hva tenker dere nattesøvnen deres? er dere bekymret som skal ha to tette?

er så redd for å få flere netter uten søvn..:s

også har jeg skikkelig lyst å ta ks denne gangen fordi forrige gang sydde dem så rart og hardt og det stakk ut tråder så jeg fikk nesten betennelse og gikk i 2-3 uker og klødde hele tiden, gråt for jeg ble gærn av kløinga:s...

men er det noen som vet om hvis man tar ks om man må fortsatt trene underlivet med knipe øvelser? siden man ikke har født vaginalt.

Gjest Meg og mine ♥
Skrevet

Kjenner til det med søvn ja! Her i huset hadde vi kolikk og mye mas den første tiden, så kan ikke si at det er det jeg gleder meg mest til;)

Jeg hadde planlagt ks, og må innrømme at jeg synes det var ganske jævlig. For å gjøre en kort historie lang; ungen satt fast og jeg trodde jeg skulle dø når to leger nesten satt oppå meg for å trykke henne ut. Men det gikk veldig bra etter det, var oppe og gikk samme dag, reiste hjem fra sykehuset etter 2 døgn og hadde bare smerter noen dager (med mindre jeg gjorde ting som å støvsuge osv).

Knipeøvelser er sikkert kjempe smart, men jeg har ikke vært noe flink der og merker ikke noe forskjell etter graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...