Mrs.Bakke Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Det finnes flere forklaringer/ oppskrifter på tettinntil.no Eller lag din egen. Jeg syr 2m lange stropper, 2 til skuldrene og 1 til livet. Bærestykket syr jeg i ca 45 cm bredde og 60 m høyt. Jeg benytter lerretstoff som hovedstoff, et tillegsstoff som pynt på ene siden og platevatt som støtte og fór.
AO3 Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Jeg sniker litt her inne... Jeg vil anbefale MTer fra eye2eye på det sterkeste! Jeg har to stk i baby-størrelsen, og de er bare fantastiske. Ang å sy selv vet jeg ikke, jeg kan ikke sy...
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Jeg hadde ikke tatt i en symaskin siden 7.klasse når jeg satte igang prosjektet med å lage min egen mei-tai. Det gikk utrolig lett, og jeg syns selv at den ble kjempefin I ettertid har jeg sydd enda en mei.tai og en vognpose (voksipose-kopi). Det er faktisk utrolig mye lettere enn man skulle tro. vognposen tok meg to dager og hver mei tai tok en kveld. Jeg fant oppskrift på mei-tai inne på tettinntil.no. Må forresten legge til at jeg har prøvd flere ulike bæreseler, men mei-tai er uten tvil mest behagelig, også kan man jo gjøre den så personlig og flott om man lager den selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå