Foccacia Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Endelig sover gutten min på 4 mnd på dagen, noe han har slitt med lenge. Han fant aldri roen, etter han var 6 uker greide han ikke å sove nok på dagen. Ble max 1/2 t x 2, hele dagen var han grinete og urolig og kveldene var et mareritt. Etter tips fra flere her inne lagde jeg ordentlige rutiner på dagen, står opp 7 og legger han en time etter. Han er etter dette våken 1 1/2-2t før jeg legger han igjen. Lar det gå 3 timer fra siste lur til jeg legger han på kvelden. Ble noe bedre, selvom han fortsatt slet med å finne roen ordentlig. Han sov da iallefall en lur på formiddagen når jeg amma han i søvn, sov noen dager litt i vogna senere på dagen. Jeg oppsøkte etterhvert HS med mistanke om at han plagdes med noe, var hos fysioterapeut og ble henvist videre til manuellterapeut. Han hadde låsninger i rygg, nakke og ene hofta. Hun ordna opp i det og vi fikk øvelser vi skulle gjøre for å tøye i ryggen da han var stram der. Han sovner nå lettere og kan ligge rolig og sove i noen timer, noe som var helt utenkelig for noen uker siden. Ville bare dele dette med dere, da det kan være verdt å sjekke ut hvis dere kjenner dere igjen. Manuellterapeuten sa at de med låsninger ofte er urolige og sliter med søvnen på dagtid, og de kan sove godt på natten likevel. Sorry hvis inlegget ble litt rotere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå