Gå til innhold

Et lite "forskningsprosjekt": hvilken side av sengen sover du på?

Anbefalte innlegg

Hvilken side av sengen sover du på og hvor lenge har du vært sammen med mannen/kjæresten/samboeren din?

Jeg har en teori om at forhold hvor kvinnen ligger på venstre side (altså med mannen på høyre siden) ender med skillsmisse.

Trenger hjelp til å bekrefte eller avkrefte denne teorien!

Fortsetter under...

Annonse

Haha! Lite vitenskapelig teori, gitt!

Her vi bor nå ligger jeg på venstre side. Jeg liker best å legge ut i rommet, mens samboer liker å ligge mot veggen. Der vi bodde før var det høyre side som var ut mot rommet, og da lå jeg der. Har vært sammen i 6 år.

Før vi fikk barn, lå jeg på mannens venstre side.

Etter at vi fikk barn for 7 år siden, byttet vi side. Det var fordi baby skulle ligge på min side, men unngå å lige i trekken ved vinduet.

Annonse

Hjemme sover jeg på høyre (??) Har hvertfall han til venstre for meg...Vært sammen i snart 5 år.

Borte sover jeg alltid nærmest døra, uansett hvor det plasserer meg i senga.

Jeg hadde exen på høyre side og det ble slutt... hoho

Venstre side. Har vært sammen i 16 år. Og når jeg tenker meg om gjennom alle årene har jeg faktisk alltid ligget på venstre side, til tross for at vi har sovet på mange forkkjellige steder og hatt mange ulike bosteder og soverom..

Men har ingen planer om å gå hvert til vårt,da..Men man skal vel aldri si aldri...

Vi har vært sammen i 2 1/2 år og jeg ligger på venstre side fordi det er nærmest døren slik at det blir kortere for meg å stå opp om natten til barnet vårt som våkner. Men kan se ut som om teorien din stemmer for vår del. Her går det nemlig ikke så bra. Kanskje vi skal bytte side? :P he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...