Gå til innhold

hm.. i uke 14 med nr 2.. ble spurt om jeg var på overtid!!!

Anbefalte innlegg

Det er ikke bra! Magen ser riktig nok ut som den gjorde da jeg var 7-8 mnd på vei med nr 1. Han er nå 1,5år. Har ikke akkurat rukket å få bort alle kg siden forrige svangerskap.. men syntes den kommentaren var fornærmende! Føler meg ikke akkurat veldig fin om dagen. også med alle disse hormonene.. var å skulle kjøpe sandaler til veslegutten, så var salgsdamen som spurte. Sa da i ettertid at hun trodde jeg mente at jeg skulle ha en til nå siden jeg ville ha sandaler som var nøytrale da de ville passe på begge siden de blir født på samme tiden av året!:S veslegutten er en liten kar da han bruker 6-9mnd i klær fortsatt. Han er 18 mnd.

men, men.. ikke vanskelig å se at vi skal ha en liten en sånn som denne magen er om dagen... eneste som er flaut er å måtte si det ikke er før i desember!!

Fortsetter under...

huff det var ikke fint sagt...men er ikke alltid like lett for andre å vite slikt nei...du for se det positive i det...du er jo tross alt gravid da..hehehe så det er jo fantastisk bare det.man blir skuffa og såret hver dag om man går å leiter etter negative ting...du får bare glemme fortid...(det har jo skjedd....) ikke dvele med det som er forbi.se lyst på fremtiden.tenk att man har blitt så velsignet med å få bære frem to barn....det er tusen vis av kvinner som sliter og sliter....så noen kg her og der ser man over...du er frukbar og frodig...det er fantastisk...og så glemmer man negative ting mennesker sier....det er alltid noe vi har å takke for.vanvittig mye...mye mer positivt å tenke på det og være opptatt av det...det gjør oss glad.koz deg med pjokken og det lille mirakelet som kommer i des =O) =O) =O)

...og så vætt du att det er jo sjangser for att det vær to inni der og da.....då blir jo man extra stor i magen noen ganger....hihi men en trøst...du er ikke åleine....vi er flere som har :::"MAGE_LENGE_FØR_VI_SKU_HATT_DEN_TITTENDE_FREM_KLUBBEN " hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...