Gå til innhold

Øyeverk snart 4 mnd gammel baby-allergi?

Anbefalte innlegg

Lisstuppa mi plages med øyeverk. Siden det ikke funka med morsmelk(har funka før) gikk jeg til legen med henne. Kom til en turnuslege som mente det var øyekatarr og ba oss bruke dråper. Fuci...et eller annet. Funket der å da men ble like ille igjen noen dager etter at kuren var avsluttet. Gikk tilbake til legen og fikk denne gang en annen lege. Han mente det var allergi og vi bruker nå zyrtec dråper. Startet med dette i går. Ser foreløpig ikke noen forbedring men vet ikke hvor fort det skal gå?

Nå er jeg usikker på hva det kan være men velger å fortsette med zyrtec i helgen.

Andre som har erfaringer med øyeverk som kan gi råd til en usikker 1gangsmor?

Fortsetter under...

Øyekatar kan henge i lenge, jeg har nå tre av fire unger som har det rullende, hatt det nå i 2 uker.

Tvillingene mine på 6 mnd vasker jeg øynene med saltvannsdråper(fra apoteke) og små tørre engangskluter( en klut pr. øye). Vasker så ofte jeg må. Bruker den fuci greia mårgen og kveld, passer på å vaske hendene godt mellom hver gang. utrolig smittsomt.

ene tv.gikk det tre dager før jeg begynte merke virkning, men tror det er snart er over nå,andre tv. tror jeg har fått det igjen.

Sånn går no dagene:)

Fikk råd at jeg skulle fortsette til to dager etter at det er borte for å være sikker.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...