Gå til innhold

Mannen sier at han vil skilles tre dager foer keisersnitt :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter at han har vaert hele natten borte, saa kommer han hjem paa morgenen og sier at han vil skilles. Det er bare tre dager til jeg skal ha keisersnitt.

Proever aa ikke graate slik at barna ser det, men er ikke saa lett.

Hvorfor komme med noe slikt naa ?

Boer han vaere med paa foedselen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var han på fylla hele natten? Er det sånn han ofte "plopper" ut av seg når han er beruset?

 

Uansett. stygt gjort.. Om han burde være med på fødselen eller ikke får være opp til deg, men kanskje ikke så lurt om dere er ravende uvenner?

 

 

Håper det ordner seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkar deg. Veldig egoistisk av han syns jeg.

Syns du skal ta han med på fødselen kun om du vil ha han der. Men om du foretrekker at han holder seg vekk, så skal du ikke ha dårlig samvittighet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en skip situasjon .. Når det gjelder fødselen er noe jeg mener du må kjenne på selv. Ønsker du han tilstede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i ¤%##¤#"&%!

 

Er han helt sinnsyk? Dette hadde jeg ikke godtatt. Hiv han ut! Kanskje han innser hva han mister..

 

Har du familie i nærheten som kan passe ungene når du skal til KS? Kan du ha med deg noen andre enn han? La han få svi! INGEN får behandle en gravid kvinne på den måten.

 

Jeg håper dette ordner seg, at det var en fiks ide han hadde etter fyll og mulig dårlig samvittighet etter utroskap(?)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope han var ikke paa fylla. Han var hos sine kjaere foreldre (som aldri har likt meg uansett).

Nope, jeg har ingen familie her.

Naa ligger han aa sover mens jeg pakker ferdig til sykehuset.

Proever aa vaere sterk naa, men tror faktisk aldri jeg har vaert saa skuffet i hele mitt liv.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg, HI. Håper det går bra med deg og barna dine. Hvis han er så dust som det kan høres ut, er han ikke mye å spare på uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke bra ut HI!

 

Bygg opp et indre mot og tenk at, DETTE skal jeg klare alene! Det er hans tap!

 

For det er fakta, dette klarer du fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Nå har du lov til å være sint... Veldig sint! Og husk at dette er HAN, hans avgjørelse, hans tabber, og ikke ditt. Det går ut over deg, men dette er noe han har å streve med, ingen normale gjør slikt.

Kan du dra ut i skogen alene en halvtime, så du kan får rast litt fra deg..? Uten barn eller noen som hører deg..

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk sakene hans med det samme du holder på, og si at han får komme og passe ungene når du skal ha KS. Kanskje det går opp for han at det er du og barna deres som er familen hans og ikke mamma og pappa.

 

Du har lov til å være forbanna nå, jeg tror nok du kommer til å klare deg bra men han er det nok ikke noe håp for. Er man dust så er man dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres jo ikke helt frisk ut, er han deprimert eller noe?

 

En normalt tenkende oppegående mann ville jo ikke gjort dette, han ville ihvertfall ventet til etter keisersnittet med å fortelle om avgjørelsen sin. Det er mor og barn som er i fokus i en sånn situasjon, da setter man sine egne ting i andre rekke noen dager.

 

At han sette seg selv og sine egne behov først i en sånn situasjon gir meg mistanken om psykisk sykdom, det er bare når man sliter veldig selv man kan bli så egoistisk.

 

Om han er frisk er han en idiot og ingenting å samle på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som 21.20 sier. Kast han ut, og ta med deg en venninne på KS. Så får han kanskje øynene opp for hva han sier fra seg. Sørg også for at han følger opp samvær med barna fra første stund, slik at det går opp for han at han uansett ikke er ungkar og spellemann igjen.

 

Jeg lurer litt på om han har litt hetta for ansvaret som følger med et barn til, og at han da tenker at det hadde vært enklest å slippe hele greia. Uansett, du har ingen plikt til å være forståelsesfull, trøstende eller godta noe som helst. Vil han ut, så får han flytte ut fram til keisersnittet, for så å ta seg av de andre barna mens du er på sykehuset.

 

Du er sterkere enn du aner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en lang samtale med han (samtale og samtale, kan ikke si at jeg klarte aa holde meg helt rolig).

Naa vil han plutselig ikke ha skilsmisse allikevel,men han hadde noe aa fortelle meg.

For en god stund tilbake saa var han utro mot meg. Og han savner denne jenta enda og han har foelelser for henne. Ifoelge han ikke paa "den maaten". Og han haaper at alt er bra med henne etc.

Paa toppen av dette har hele hans familie og venner visst om forholdet. ALLE utenom meg og min side av familien. Hva sier det om dem da ?

 

Saa forteller han om alle andre damer han finner SAA attraktiv,men han kommer ikke til aa ha sex med dem. "Bare" se ;)

Sexen med meg HATER han og han synes ikke at jeg er attraktiv i det hele tatt. Sier at han blir kvalm av aa se meg naken etc.

 

He he, rart hvordan ting kan bli snudd paa hodet paa en, to, tre :)

Foreldrene hans ringer han i ett kjoer naa, fordi de synes saa synd paa HAN for at jeg er sint paa han.

 

Keisersnitt om tre dager og jeg trodde at alt var saa fint og bra. Unner ingen aa havne i samme situasjon. Har aldri vaert mer usikker, raadvill, sint, lei meg, skuffet i hele mitt liv.

 

HI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet. Godtar ikke det, men det er soeren meg ikke lett.

Har hatt sterke kynnere i hele dag, og begynner aa bli urolig for at foedsel skal starte foer det planlagte snittet.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke troller med ossnå så har du i alle fall mange troll rundt deg!

Er dette sant så må du komme deg vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor roper noen "troll" med en gang?

 

Jeg har en mann, som alle syntes er så grei og hjelpsom, heldige meg sier de...

6 uker før fødselen til nr 2 vil han skilles, han vil ikke svare meg på hvorfor, og snakker heller ikke med meg. Jeg ville føde alene. På overtid ombestemmer han seg, og jeg lar han bli med på fødselen. Vi er sammen enda og har fått et barn til, men jeg angrer fremdeles på at jeg lot han bli med... han var ingen støtte for meg og ødela mye for min opplevelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt noe så tvers gjennom selvsentrert, egoistisk og i samme slengen ondskapsfullt i hele mitt liv!

Hvor er moren din? Hadde du vært min datter skulle jeg hentet deg på flekken og sagt den narsissisten et par sannhetens ord! Det går virkelig ikke an!

At han ikke evner å se bare LITT utover seg selv i denne tiden er urovekkende og kvalifiserer til behandling. IKKE godta slik oppførsel. Si han får værsågod ta seg sammen og opptre støttende de neste tre månedene, så får dere ta en alvorsprat da, når du får hodet over vannet etter fødsel osv.

Og DU skal holde hodet høyt hevet, ikke hør på alt det kvalmende han får seg til å si!

SYK, er han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, stakkars deg!!!!

Jeg har selv kastet min utro mann på dør, men dette var 4 mnd etter fødsel og det var vårt første barn.

 

Det er fælt der og da, men vær sterk! Ikke tolerer dette, ikke tilgi. Han der er ikke verdt å ta vare på eller felle en tåre for.

Be han pakke sakene sine og være klar til å flytte når du kommer hjem fra sykehuset.

 

Lykke til! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil bare sende over noen sterke tanker.

Du er sterk, og DU klarer dette!

 

Men... jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at tøffe tak rett før fødsel, kan føre til fødselsdepresjon.

Du er sikkert sint, frustrert, lei deg, føler sorg osv...

Nå er det viktig at DU tenker på deg selv. Og selv om han ikke vil skille seg akkurat nå likevel, så sitter du igjen med det han har fortalt deg.

 

Gjør det som er riktig for deg nå, om det er å prate, prate, prate - så gjør du det, om det er andre ting så gjør det også.

 

Han har ikke vondt av å være barnevakt, så kan du gå til ei god venninne eller to. Eller en taushetsbelagt samtale med en helsesøster/lege eller andre du har god kontakt med.

 

Jeg vil bare gjøre deg bevisst på dette med fødselsdepresjon. Alle menn burde vært mer opplyst om dette, og faktisk gått på tå hev i en periode rundt en fødsel.

Vi må ta vare på hverandre.

 

Jeg vil bare sende noen tanker. Vær sterk!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gubbjævel!!! Han kunne ikke ventet med dette til etter alt var overstått?? Nei, om du kjenner du ikke vil ha han der har du all mulig rett til å be han stå over. Påkjenningen kan bli for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke om jeg ville vært med en mann som ikke klarte å se på meg, har følelser for en annen og en svigerfamilie som ikke likte meg. Håper du finner styrke til skape deg ditt eget liv, men ikke ta fra han barna. de vil trenge sin far og du vil nok ha behov avlastning.

Sender deg en gooood klem og lykke til, det er nok ikke lett det som venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker dere om å kaste han ut? Han har jo fortalt at han vil skilles, så jeg vil da i utgangspunktet tro at han er meget innstilt på å flytte...

 

Jeeez

 

 

Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...