Gå til innhold

Når i svangerskapet fant du ut at det var 2 inni der? :)

evylille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!!

Jeg hadde en sa i fjor og vi skulle inn i mai til tidlig og privat ul for å sjekke at det var liv. Jordmoren fant da ut at det var 2 stk og at di er 2 egget og da var jeg i uke 7 (6+4),

Jordmoren er høyt utdannet og jobber på sykehuset og hun måtte ærlig si at hun aldri hadde sett det så tidlig før..

Så her blir det tett oppfylling ifra fastlege, spesialist og jordmor.

Er nå 10 uker på veg og har enda ikke oppfattet at det er 2. Verken jeg eller samboer har tvillinger i slekten så det var ganske så stort sjokk for oss...

Så håper dette går bra.

Eneste jeg savner er faktisk mer info om tvillinger

fant det ut når jeg var ca 7 uker på vei,hadde vært på ultralyd i uke 6 også..da mente legen at det kunne se ut som at det var tvillinger...men han var så usikker så jeg måtte komme tilbake om 1 uke.

da jeg var til ultrlyd i uke 7 mente han først at det nok bare var 1 inni magen,men jeg viste at det ikke stemte...hadde for en eller annen grund vært sikker på at det var tvillinger helt siden jeg fant ut at jeg var gravid..å at det var 2 gutter...magefølelsen var svært sterk på at dette måtte stemme.Å det viste seg at det stemte...jeg var gravid med tvillinger..å de mener at det er 2 gutter :)

Annonse

Jeg fikk vite det på tidlig UL i uke 7. Da kunne man tydelig se at det var to der, og jeg fikk høre hjertelyden til begge. Det var da det gikk opp for meg (legen hadde ennå ikke sagt noe). Det var et ganske stort sjokk, da jeg ikke hadde tenkt tanken i det hele tatt. Men nå er jeg bare glad og gleder meg veldig til mine eneggede jenter kommer i september/oktober:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...