monika 3+1 i magen:) Skrevet 4. juni 2011 #1 Del Skrevet 4. juni 2011 hun blir 12 år i august. Er hun ung? min gutt er 1.5 år nå, og jeg kjenner på meg at nå er det på tide å slippe taket pittelitt! jeg hadde egentlikt søkt etter trillejente på iallefall 13 år, men så ringte hun alikevel. jeg fikk snakket med mammaen hennes, og hun hadde passet barn før, men de hadde flyttet. Hun skiftet bleier uten å nøle, og hun var kjempeflink.. Jeg tenkte jeg skulle gi henne en sjangs:) Vi har lekepark rett utenfor huset, så den første gangen skal hun ha han der, så kan jeg følge litt med:) MEEEEN, hvor mye skal jeg betale henne?? hun kommer sikkert til åpasse han 2 dager i uka ca.. hvor mange timer om gangen, får vi se. Jeg har ingen anelse om hva lønnen for å passe små barn er, så hjelp meg takk:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143296250-n%C3%A5-har-goklumpen-min-f%C3%A5tt-seg-trilejente-hvor-mye-skal-jeg-betale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
monika 3+1 i magen:) Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 4. juni 2011 TRILLEJENTE! L`en på tastaturet er litt treig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143296250-n%C3%A5-har-goklumpen-min-f%C3%A5tt-seg-trilejente-hvor-mye-skal-jeg-betale/#findComment-143296253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad i mange barn Skrevet 4. juni 2011 #3 Del Skrevet 4. juni 2011 har vært sjøl trille pike fra 8-9 år og oppover......når jeg sjølv fikk ALLLLLLe mine barn(ÆLSKER BARN OG SKU HAAAA MANGE) hehehe =O) så har jeg brukt en periode jenter på 12-13 år som trillepiker, no er største jenta her 13 år så no er hun og nest største på 12 barnevakter for de andre småsøskena og trillepiker.men den gang jeg brukte sjølv kom de noen ganger 2 ganger uka og noen ganger en gang.men ofte var de to(de var litt flaue å vær åleine da) men av og til var de en.jeg gav de no sånn betaling litt etter hva jeg nesten hadde av kontanter liggende....men de var ofte vekke oppi to timer.og da fikk de rundt 50 kr hver,og det var de vældig fornøyd med,det er noen år siden no.men har hørt i dag att jallefall 50 kr timen må man betale en 13 åring,noen gir nok mer,men du kunne og hørt med både jenta og moren om de synest det er en reel sum. synest og att for att du skal stole på denne jenta så burde du ikke holde øye med de første gang en gang.bruk heller tida på handling,slappe av gjøre noe husarbeid m.m eller bruke tid på andre søsken,de er flinke 13 åringene så jeg tror ikke du trenger bekymre deg noe.og hun du nevner virken veldig flink. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143296250-n%C3%A5-har-goklumpen-min-f%C3%A5tt-seg-trilejente-hvor-mye-skal-jeg-betale/#findComment-143296815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå