Gå til innhold

Kan jeg begynne å juble tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt to tester, en med morgen urin og fikk en sterk strek og en veldig svak strek.Tok en no i sted og fikk det samme!!!. Er jeg gravid tror dere?. Klarer ikke å juble enda for streken var ganske svak med den var jo der:).

Har to gtester igjen, de er digitale så de skal jeg spare helt til onsdag for da skal jeg egentlig ha mensen. Ååååå gud så jeg håper det kommer til å stå GRAVID på dem:o).

Hadde Sa/Ma 12mars var 12 uker på vei og måtte ta en utskrapning:(. Mensen kom ikke før etter 9 laaaaange uker så visst jeg er gravid nå så har vi klart det på første forsøk!! kult:o). Men jeg venter til onsdag så krysser jeg fingrene på at den blir positiv!! :o).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, så spennende! Kan du ikke legge ut bilde da?

Skrevet

Ja jeg vet!! klarer ikke å lavære å tenke på det!!. Kan godt legge ut bilde men vet ikke hvordan jeg gjør det hehe. Kan jo prøve hihi:o)

Skrevet

ja legg ut bilde! :) så spennende, eg har januar gutt 09, å har nettop sluttet på pilla, så venter på mensen her... Får ca 3 år mellom dine du da viss du er gravid nå:D

Skrevet

Ja jeg vet, 3år mellom ungene blir jo helt perfekt, da blir det jo ca 3,5 mellom deres visst dere får det til med en gang. Er jo kjempe fin alder det også:o). Men no må jeg ikke glede meg for mye her og så bli skuffet!!.

Hm tror ikke jeg klarer å laste opp bilde, skal få hjelp av min mann hahaha:).

Skrevet

Nei det gikk ikke å laste opp ett bilde, fikk bare error:(. Får prøve igjen i morgen og kanskje ta en ny test!!!. Jeg klarer ikke å vente helt til onsdag hehe.

Skrevet

ååå: har du fått utslag? jeg må egentlig vente til onsdag jeg og men da prøver jeg i morgen, klarer ikke holde meg jeg heller, jeg fikk svak strek i feb, da var jeg 3 uker, mistet i mars jeg goså, rundt samtidig som deg faktisk. så da ligger vi ganske på likt, håper det går bra for oss og at spiren sitter her også :) oppdater oss :D

Skrevet

Hei:o). Oi så spennende da at vi står så likt, håper virkelig at vi er gravide og at spiren sitter hele veien:o). Har du barn fra før *cocco*?.

Jeg har en jente fra før født 16 feb09 og visst jeg er gravid nå så blir terminen ca 15-18feb!!! hehe jaja :o).

Nei jeg har ikke tatt test i dag, jeg tørr ikke haha, har veldig lyst til å vente til onsdag. For jeg har såååå lyst at det skal stå GRAVID på testen:o). Hun på apoteket sa at de digitale testene bør man helst ta når du venter mensen, så helst på onsdag/torsdagen da!!!. Men guuuud det er altfor lenge til!! :o). Ja vi må oppdatere oss, gi en lyd hvordan det går med deg da;o).

Skrevet

Du kan trygt juble :))))

Jeg ser streken :)

Gratulerer med spiren i magen!!!!

Skrevet

nei har mistet så ingen barn forsøker ennå, gratulerer så mye, jeg hadde en sånn test i jan. en uke etter ftok jeg en digital og fikk gravid :D så koselig :D lurer på om jeg skal ta min og, men må vel ta den med morgen urin så da må jeg vel legge meg :P

Skrevet

Sier du det Dossa.....? nå ble jeg kjempe glad!!!! men likevel så tror jeg ikke på det helt enda hihi. Skal ta en test i morgen tidlig før jobb, klarer bare ikke å vente til onsdag hehe. Ja *cocco* vi må nok bare legge oss tidlig så det blir morgen fortest mulig!!! hehe. Lykke til med testingen. :o)

Skrevet

åå, så gøy eg ser også di svake strekene tydelig;) Gi beskje her inne hva testen i morgentidlig viser dam tipper den e veldig positiv ;)

Gratulerer i forveien :D

Skrevet

tok en test etter noen timers søvn i går ettermiddag, fikk en svak strek, så tar en digital på onsdag, tørr ikke slippe jubelen helt løs ennå, men det lover godt:)

Skrevet

Oi så spennende *cocco* håper det stemmer at den er positiv:o).

Jeg tok en test i dag tidlig og der stod det GRAVID så no er jeg kjempe glad men likevel utrolig redd for å miste igjen. Men jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det og bare kose meg med graviditeten:o). Masse lykke til til dere andre:o). Håper vi ses i februarklubben;o)

Skrevet

det år vi håpe ja :D gratulerer så masse, dette går nok helt fint :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...