Baby<3 Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 dette er mine favoritter for öyeblikket da Guttenavn: Martinius Markus Matheo Julian Jonatan Theodor Amadeus Lucas Jentenavn: Matilda Melissa Jessica Cornelia Marielle Isabella Nikita
Suebird Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Cornelia og Martinius - nyyydelige navn begge to!
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 4. juni 2011 #8 Skrevet 4. juni 2011 Jeg må velge to av hver, for de er akkurat like fine :-) Theodor ( foretrekker uten h ) og Martinius Matilda og Cornelia. Ganske lett valg, av jentenavnene var det ingen andre jeg likte enn disse to;) Av guttenavnene likte jeg bare disse to, og Jonatan.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. juni 2011 #10 Skrevet 4. juni 2011 Teodor - absolutt uten H Av jentenavnene: Ingen. Med en evt. kniv på strupen: Matilda, men sier vi MatildE så er saken en ganske annen.
LilleBitteliten Skrevet 4. juni 2011 #11 Skrevet 4. juni 2011 Theodor og Matilda! :-) Vakre og sterke navn! Liker også Markus, Martinius, Julian, Jonathan, Lukas. (Amadeus er stilig, men får litt rare assosiasjoner, kan ikke si jeg liker det direkte.). Blant jentene troner absolutt Matilda en god del over de fleste andre. Liker også Cornelia, men det er ikke så flott som nydelige Matilda! De andre er aboslutt ikke min smak.
(Oktober) Skrevet 5. juni 2011 #15 Skrevet 5. juni 2011 Matilda uten tvil! Kjempefint:) Liker også Theodor, Amadeus og Julian. Klarer ikke å velge der:)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 6. juni 2011 #16 Skrevet 6. juni 2011 Av jentenavnene er det bare to jeg liker, Matilda og Cornelia. Begge to er fine navn, men Matilda er min favoritt. Av guttenavnene er det fire jeg liker, og jeg sliter med sette en framfor de andre. Men Lucas er vel kanskje favoritten der. De andre jeg liker er Markus, Theodor og Amadeus.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 31. august 2011 #18 Skrevet 31. august 2011 Nikita er et hundenavn.. Skjerp deg! Cornelia er helt utrolig flott! <3 Jessica og Melissa er tragedie uten ord! Beklager at jeg er brutalt ærlig
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 31. august 2011 #19 Skrevet 31. august 2011 Markus og Jonathan er flott også!
septemberpiken Skrevet 1. september 2011 #21 Skrevet 1. september 2011 Ingen av dem, men til nød Markus og MathildE...
TPK Skrevet 1. september 2011 #22 Skrevet 1. september 2011 Jonatan og Matilda (men jeg ville foretrukket Mathilde)
Castho Skrevet 1. september 2011 #23 Skrevet 1. september 2011 Theodor og Matilda (men ville skrevet Mathilda).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå