Gå til innhold

7 dager igjen til termin. Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det berre 7 dager igjen til terminen iallefall. Så håper det setter igang snart for eg gleder meg sånn til å få sett gutten min. Eg er førstegangsfødenende.

Er der andre som skal føde om sju dager eller rundt den tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har termin om 14 dager eg :) eg og gleder meg veldig mye te å få se gutten våres :D

Skrevet

Jeg har termin på søndag om 8 dager! ;) Synes tiden har gått så fort denne gangen. Dette er gutt nr 3, men det er like spennende fordet! :)

Det er så rart nå, når man bare går og venter på et tegn som kan bety at noe er i ferd med å skje... :)

Lykke til!

Skrevet

Her er det igjen 6 dager til termin:) Er vår tredje, men like spennende.. Er så spent på hvem som har bodd inni her så lenge, om det er gutt eller jente. Lurer veldig på hvordan denne fødselen kommer til å starte. Første gang begynte det med rier og andre gang begynte det med at vannet gikk.

Gleder meg sånn til å treffe vårt nye vidunder. *Kom nå lille venn*

Lykke til alle dere som venter :)

Skrevet

Om 8 dager og håper også det skjer noe snart. Gikk 11 dager på overtid sist og kunne håpet at ting gikk litt mer "naturlig". Ble satt igang.

Spennende! Lykke til!

Skrevet

10 dager igjen, så nesten der ;) Sist ble jeg igangsatt 5 gd før termin, så veeeelig spent på hvor lenge jeg går denne gangen. Blir ikke igangsatt denne gangen. Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...