sillyfilly og Olivia Skrevet 4. juni 2011 #1 Del Skrevet 4. juni 2011 Hun har så merkelige meninger. Hun ser barnet 1-2 ganger i uka for vi bor veldig nærme hverandre. Og hun har tilfeldigvis sett de gangene Olivia har vært litt vanskelig å få lagt for dupp. Da sikkert fordi vi er på besøk hos dem. At hun ikke vil sove men leke. Så hun har fått det for seg at mitt 16 mnd gamle barn ikke trenger å sove på dagen. Så hun drev og maste i dag om at nei du må ikke legge henne selvom hun virker trøtt. Og jeg er lettpåvirkelug og fulgte hennes råd i dag. Det endte med et barn som sovnet med en gang vi satt oss i bilen nå kl 5. Så jeg la henne rett ut i vogna for en dupp. Så får hun legge seg for natten kl 8 i stedet for 7(ja det går helt fint her i gården med sene dupper. Men da jeg fortalte at hun klarer å holde seg i minst to timer uten bleie uten å tisse, og dermed at vi har kjøpt en potte og prøver forsiktig å få henne bleiefri satte hun seg på bakbeina. Åneida! Du kommer ikke til å få henne bleiefri i sommer nei!!! Fikk litt hakeslepp. Men jeg må jo bare lukke ørene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143295883-enda-et-svigermor-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 4. juni 2011 #2 Del Skrevet 4. juni 2011 Selv om du ikke får henne bleie fri nå betyr det ikke at ikke ungen skal få gå på potten om hun vil det. Eldste her ville også så på potten da hun var 16 mnd. Etter noen mnd ville hun ikke lengre og det var også greit. Hun hadde vel 2-3 perioder på noen mnd der hun ville bruke den før hun virkelig ble bleie fri rett før 3 års dagen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143295883-enda-et-svigermor-innlegg/#findComment-143296052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå