Gå til innhold

Hva har deres baby/barn på seg om natten nå som det er så varmt? (østlandet)

Anbefalte innlegg

Her ligger babyen i kortermet body, og helseteppe. Vinduet er oppe litt sånn at det kommer inn frisk luft.

4 åringen min ligger i t-skjorte og bare et dynetrekk. Vindu oppe på natta der også....

Fortsetter under...

Sørlandet er det også veldig varmt. 22 grader nå kl 6. Jeg svetter om natten så jenta på 16 mnd har bare bleie og t-skjorte. Men jeg pleier å legge et pledd over henne når jeg legger meg. Vinduet hennes er litt oppe også.

Barn skal visst alltid ha noe på overkroppen når de sover så jeg har alltid en singlet eller en t-skjorte på 2 åringen min når han legger seg. Har alltid bruk dyne men nå er det så varmt at jeg tror jeg skal prøve og se om ett dynetrekk blir akseptert.

Annonse

her har lille fortsatt dyna i senga, men pleier alltid å ligge oppå den enten det er 3 eller 20 grader på rommet.. har kjøpt sommer pysj med korte ben og armer, men jeg syns hun er litt kald, så jeg legger pledd over henne når jeg legger meg :)

bor på vestlandet da, så her er d ikke så varmt om natta enda..

Hvorfor skal barn alltid ha noe på overkroppen når de sover? sto det i teksten litt lenger oppe.

Her har lille frøkna på 16 mnd feber, og sover nå med bleie, og et lite pledd.

"Barn skal alltid ha noe på overkroppen"??? Hvorfor i all verden skal de det?

her sover forresten både 3-åringen og 7-åringen i trusa;) De har begge dyner i senga, men bruker den ikke med mindre de fryser. De sover også med åpent vindu.

Selv kan jeg ikke fordra å sove med laken eller teppe over meg (fysj og fy!!), så det slipper barna også. hehehe..

Lufter rommet hele dagen, og lar vinduet stå på gløtt om natta, med gardina igjen. Snuppa på 2,5 sover i bleia, hun liker best å sove uten klær. Lett og deilig dundyne.

Gutta på 3 og 5 år sover i t-skjorte og boxer. De har dyner, men sparker den av seg med en gang.

Vesla på 6 måneder har på pysj og er barbeint. Hun sparker også av seg dyna så jeg har bare et tynt pledd over henne. Eldstejenta på 11år sover bare i trusa med dynetrekk.

Annonse

Sover i singlet, bleie og boxer. Boxeren er der mest for at han ikke skal dra av seg bleie. Har dyne i senga, men den sparker han alltid av seg allikevel. Vinduet står på gløtt her å, med gardina igjen.

Siden det ikke er meldt tropenetter enda, så får begge ungene på seg truse/bleie og t-skjorte, så de har litt klær på seg, da temperaturen kryper om natten. De har dyne i sengen, men ligger aldri under den, sommer som vinter. Vinduet er nå oppe natten igjennom.

Alle mine har pysjamas og dyne over seg. Lille frysepinnen på 3,5 har teppe på seg også. Og sokker :) De andre er 1 og 6,5.

Her er det kaldt om natta enda, er til og med for kaldt å ha vinduet åpent om natta! Og vi bor på vestlandet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...