Gå til innhold

Hvordan taklet du et nært dødsfall?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en kjæreste gjennom noen år. Det ble slutt pga. at vi var veldig forskjellige, og litt dumme ting han gjorde som jeg ikke klarte å tilgi. Han unnskyldte seg veldig mange ganger, men jeg føler likevel ikke at vi fikk skværet opp. Nå er han død, og jeg føler at han ikke bare tok med seg mange ubesvarte spørsmål i graven, men også min mulighet til noengang å kunne stole på noen igjen. Jeg er i et nytt forhold og har barn, men jeg klarer likevel ikke å skyve denne ekle følelsen unna. Følelsen av at min nåværende samboer vil lure meg, eller at det egentlig er ingen på denne jord som syns jeg er verdt noe.

Jeg tar meg også faktisk av ig til i å savne enkelte egenskaper hos min avdøde eks, (disse tankene kom ikke før etter hans død, jeg skjønner det bare ikke) og jeg plager meg selv med tanken på at han jeg var så glad i ligger under jorda i en kiste. Jeg drømmer om det om natta, det slipper ikke taket i meg. Jeg holder rett og slett på å bli gal av dette.

Døden er så endelig, og tanken på at jeg nå aldri vil få svar gnager meg. Har du mistet noen som sto deg veldig nær? Hvordan taklet du det? Vet noen om det er normalt å ha disse tankene?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...