Gå til innhold

Hvor mye kan jeg selge vogna for på loppemarked?

Anbefalte innlegg

Har en Simo Kombi 2007 som jeg prøver å selge. Har lagt den ut for 1200 kr på nettet, men nå skal det være loppemarked her i byen, og jeg lurer på om jeg skal prøve å selge den der... Er det noe poeng i det? Må jeg gå kraftig ned i pris i tilfelle?

Har aldri vært på loppemarked før, så jeg vet ikke helt hvordan det funker :)

Fortsetter under...

På loppis ville jeg ikke betalt mer enn kanskje 500,- for en vogn.

Men har du lagt den ut på Finn.no?

Da synes jeg det er merkelig at du ikke får solgt den, med mindre det er en stygg og slitt vogn du har....

Jeg vet ikke hvordan dette loppemarkedet fungerer, men vanligvis er det idrettsklubber eller skolekorps som holder loppemarkeder, og da mottar de jo lopper fra folk som vil kvitte seg med det. Det er ikke slik at man som privatperson tropper opp med et persisk teppe, en barnevogn og to gyngestoler og selger det, ser seg fornøyd og drar hjem. Enten gir man det til loppemarkedet, eller så får man lage sitt eget loppemarked, eller like enkelt - finn.no.

Men mulig det er et slags loppemarked hvor alle kan selge hva de vil i din by, hva vet jeg.

He he. Det er barneloppemarked i en park hvor greia faktisk er at man tar med seg et teppe og tingene man vil selge :)

Det synes at vogna er brukt, men den er verken stygg eller slitt. Litt solbleka er den da.. Den har ikke ligget ute så lenge, så det kan jo hende noen ringer etterhvert.. Men den ligger til salgs i Sverige, og der er de jo ikke så kjent med Simo. Det var derfor jeg tenkte på loppemarkedet, men den blir kanskje for dyr til det.

Dras litt mellom ønsket å bli kvitt den og ønsket om å ha litt igjen for den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...