ninairen Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 hei! noen som har denne vognen eller har hatt den å brukt den i hele vognperioden? vi har bestilt den til vår første baby, men synes at det virker som at "alle" bruker den bare som bagvogn også kjøper en lettere eller en annen vogn etter bagvognperioden er over? ingen som har brukt den hele vognperioden? synest den var ganske dyr, så synest det er litt domt viss en kun bruker den i noen mnd....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Jeg har akkurat solgt vår emmaljunga edge, da jeg synes den ble alt for tung og bælete som sportsvogn. Selene sitter også veldig høyt oppe, så de gnager liksom i hodet på ungen.. passer sikkert bedre for et litt større barn. Går jo selvfølgelig an å bruke den hele vognperioden, men etter å ha prøvd andre vogner, bestemte jeg meg for å selge denne. Som bagvogn var den super synes jeg, brukte den bare til mini var 5 mnd, fordi jeg synes det ble litt trangt med voksipose oppi der. Kunne tenkte meg å hatt den som bagvogn igjen, men skulle ønske det gikk an å kjøpe uten sportsdelen!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Jeg brukte Emmaljunga Edge Duo gjennom hele perioden til min sønn, nå 3,5. Gått masse turer, den er stødig og god, og min gutt har vært lang fra han ble født, så jeg satte veldig tidlig voksiposen i sportsdelen, som man kan flate helt ut så han fikk sove langflat. Passer supert til store barn. Men den er så tung, og tar alt for mye plass i bil. Så nå som jeg venter nr 2, blir det ny vogn... Bugaboo Cameleon. Egentlig var Emmaljungaen for dyr til at jeg burde ta meg råd til det, men sånn får det bli.
ninairen Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2011 Okei, takk for svar Da vet jeg ivertfall om èn person som har brukt den hele vognperioden:) slik som jeg har tenkt. Vet at den både er tung og tar mye plass i bil.. Men skal uansett ha den.. (har allerde bestilt den). Skal uansett ha stasjonsvogn med stor plass bake, så blir ikke noe problem sånn sett. Dessuten skal jeg ha den mest hjemme å trille turer her i området, ikke noe kjøpesenter-med-barnet-hele-tiden-planer:) Dessuten er både jeg og pappaen ganske høye, så sånn sett passer den vogna bra:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Da vet du jo om dens "svake sider". Er uansett en flott og god vogn, en skikkelig SUV som kommer frem overalt og på alle typer terreng. :-)
nuffen Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Jeg hadde den til førstemann og har ikke angret på valget. Den er super som bagvogn, og som sportsvogn:) Det er riktig at den er tung og tar stor plass i bil, men for meg ble det utlignet av at den var god å trille og god å ligge i (både bag og sportsdel). JEg kjører en Toyota Yaris, og det fungerte faktisk greit. Men da må man være innstilt på at den tar stor plass... Jeg kommer til å bruke den til nr 2 også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå