Gå til innhold

Er det enda håp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei tapre jenter.

Jeg er nå inne på min 6pp. Det virker som at eggløsningen forsyver seg når vi skal prøve og treffe hver måned, Litt katt og mus lekk dette føler jeg.

Jeg triver jo selvtoturerer hver måned med og være testoman, helt forferdelig.

Men denne pp, har det virkelig gått en fanden i meg, jeg tenkte at NÅ skal ikke eggløsningen rømme unna, jeg ligger på en 28 til 30 dager syklus, så da la vi inn en innsats den 14, så om jeg skulle ha eggløsning den 14 eller 15 eller 16 så burte det kunne klaffe. Skal ha tante rød til onsdag eller torsdag, og klarte selvfølgelig ikke og dy meg så jeg tok en test i dag som var NEGATIV, uff. Har det ikke funket denne månten heller tenker jeg nå.

Men er det for tidelig, noen som har lignende opplevelser?

Masse god blir gravid vibber til dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enda håp :)

Det kommer jo veldig ann på om du broduserer sen hcg. Mange som ikke får posetiv test før en uke etter ikm.

Bare å håpe. Jeg er også i min 6pp, så jeg driver og venter på EL, har IKM den 23 så må enda smøre meg en god stund med tålmodighet.

Lykke til, måtte du få en posetiv test :)

Skrevet

Du har altså testet negativt 4-5 dager før IKM? Da vil jeg tro du har testet altfor tidlig, så det kan godt være du er gravid selv om testen er negativ i dag.

Jeg har aldri testet positivt før etter IKM, har vært gravid 3 ganger (2 barn og en MA).

Skrevet

Hei Thalila,

Ja det værste er all den ventingen, prøver og tenke på noe annet med det er jammen ikke lett. Jeg håper det ikke blir en 7 pp på deg eller meg og at vi kanskje går over i februar/mars klubben sammen :)

Skrevet

Hei Jente05, gutt 08_5 pp.

Ja det er veld ganske tiderlig, men leser om kvinner her som sier at de har testet posetivt 5 og 6 dager før IKM, så ta gikk jeg i testefella igjen. Begynner og være ganske tungt med denne prøvingen, Var gravid for 2 årsiden men ennte i en SA da tetstet jeg meg bare en gang og det var dagen før IKM. Har du lang syklus? Hmm lurer på hvorfor noen kan få posetivt tester så tiderig og andre så sent.

Skrevet

Ja det hadde vært bra fint :)

Får håpe på det beste. Sitter og ser på youtube der folk forteller sine foreldre de er gravide. Tårer i øynene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...