LilleFru Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Hei! Har kikket i katalog og på nett, og fallt helt pladask for denne vogna! Meeeen, nå er jeg veldig usikker på om sportsvogndelen går an å ha både forover og bakover? Ut fra bildene ser det ikke sånn ut... :/ Og er det egentlig sånne fine hjerter inni kalesjen på dypvognsdelen?
Karamelline Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Syns også den er kjempefin og vurderer den. Tror kanskje ikke den kunne snus, men ikke helt sikker jeg heller. Men de fine hjertene er også i dypvognsdelen.
Villa villekulla Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Jeg har kjøpt denne vogna og gleder meg til å bruke den Det går an å snu både bag og sportsdel begge veier. Og det er hjerter i begge vognene vi har valgt den brune, den var kjempe søt..
LilleFru Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2011 Åh - nå ble jeg skikkelig glad!! Tusen hjertlelig takk
bebebe Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 jeg har også kikket på denne vognen den er super søt! Tenkte på den brune men har ikke sett de andre fargene i virkeligheten.. og vet at den brune er mye finere i virkeligheten enn på bilder Noen som vet om man kan få en annen farge sportsvogn? det kan man på vanlig happy? og hvilket understell er best? Gleder meg til å gå å kjøpe vogna<3
Villa villekulla Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Vi kunne iallefall velge annen farge på sportsvognen hvis vi ville. Vi kjøpte vognen gjennom kopbarnvagn.se. Vanskelig og si om hvilket understell som er best. Er vel mest smak og behag vil jeg tro. Vi valgte kneleddchassi med lufthjul. Vi valgte dette ut fra hvordan vi bor og vær og vind. Viktig at den kan brukes i all slags vær. Særlig vinter, og her vi bor er det veldig mye sørpe på vinterstid og da ble det slikt understell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå