Gå til innhold

Bare jeg som ikke er lei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 8 dager til termin, og jeg koser meg fortsatt med magen! :) Jeg nyter dagene sammen med guttene mine, og vet hvor annerledes alt vil bli med en liten baby i hus.

Er selvfølgelig veldig spent på å møte lille nurk, men det haster ikke!

Tror rett og slett jeg har et altfor enkelt svangerskap! :)

Springer fortsatt i trapper og er lett på tå. Ikke føles det særlig langt ned til bakken om jeg mister noe heller. I forigårs var jeg på en nesten 4 timers lang tur i skogen uten problemer. Jeg var selvfølgelig helt skutt da jeg kom hjem, men på en god måte! :)

Sover godt om natten gjør jeg også, bare oppe og tisser en gang eller to. Etter at magen sank er halsbrannen så godt som borte også.

Gleder meg masse til å spise spekemat da, og Brie! Nam!! Har allerede kjøpt inn vin, og Champagnen ligger klar i kjøleskapet og bare venter på å bli drukket! Jeg har masse å glede meg til, men det er jo så godt! Og så fort nurket er klar for å møte verden er jeg også klar, hjertelig velkommen er han - når det skulle være (men på overtid vil jeg helst slippe å gå...)!

Vet jeg er heldig, og det tar jeg med meg, men jeg håper inderlig det er fler som meg der ute?

Lei eller ikke lei, lykke til uansett!!

Klem fra meg (som er litt høy på livet og sommersola)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ser sånn ut ;)

lykke til til deg også ;)

Skrevet

Jeg er heller ikke lei! Er ei uke til termin her ogsaa, men jeg bare koser meg og strutter gledelig med magen! Er jo vanvittig spent og gleder meg SAANN til aa se min lille skatt, men jeg er ikke lei, nei! Dessuten vet jeg jeg kommer til aa savne dette her naar det er over! Spenninga, fryden over alle smaa spark og knuff i magen, lille vidunderet mitt, gaa og strutte stolt med fine magen... For den er da saa fin! Har aldri foelt meg flottere!

Har aldri brydd meg noe saerlig aa ikke kunne spise spekemat, oster, drikke vin (som jeg elsker!), det er bare helt greit!

Fantastisk aa gaa gravid!

Skrevet

Godt at det er noen som har det som deg :)

Jeg er vel i motsatt ende av skalaen. Her tror jeg kroppen min formelig hater å være gravid, finnes det en komplikasjon som kan gjøre ventetiden "lengre" så har jeg det ;) Bekkenløsning, bekkenlåsning, hyperemisis, halsbrann, sår i halsen pga halsbrann/oppkast som fører til at jeg kaster opp blod, slimhinnene blør lettere så det renner blod fra munnen når jeg pusser tenner, begynner også å blø neseblod når jeg snyter meg noe jeg må relativt ofte fordi jeg har de pollenallergiene man kan ha fra feb/mars til aug/sept, urinlekkasje i med nys/oppkast (som dere da skjønner relativt hyppig..), jernmangel og en sterkt fallende Hb.., og la oss ikke glemme de vonde kynnerne jeg får når jeg kaster opp.. Vekta er fortsatt på minussiden nå i uke 29, og å være gravid er en lang høyst ufrivelig "slankekur". Godt jeg ikke var syltynn før graviditet.

MEN; Jeg er dypt takknemlig over å være gravid, og jeg er glad for hver dag den lille er i magen. Og selv om det ser negativt ut på oversiden her, så er det langt ifra slik omverden oppfatter meg :) Jeg er med på det lille jeg klarer, og klager ikke.

Synes det er flott at andre har en enklere graviditet enn meg!! Og lei, nei. Deilig å kjenne spark og tumulter inne i magen. Men som deg, har jeg heller ikke noe behov for å gå over tiden ;)

Håper flere nyter sola og livet!

Skrevet

Barnihodetogimagen, godt å se at det er flere som er velsignet med et enkelt svangerskap! Det unner jeg virkelig alle!

Hønseføtteroggulerøtter, herlighet for et slit det må være for deg! Føler virkelig med deg altså... Håper nurket ditt snart er ferdigruga så du kan få tilbake kroppen og formen din! Du er virkelig tapper som holder motet oppe tross alt!

Klem

Skrevet

Veldig kjekt å lese om andre og som bare koser seg, for det gjør jeg og... Har vel og merke 7 uker igjen, men nyter hver dag! Og er evig takknemlig for at formen er så god! Sover godt om natta og har aldri behov for å sove på dagtid. Så nå skal jeg bare kose meg med magen de siste ukene <3

Ha ei hærlig sommertid alle dere andre og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...