ballerinaen_ Skrevet 4. juni 2011 #1 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg har termin 10. Oktober og syns det hadde vært hyggelig og komme i kontakt med andre som også har termin rundt denne tiden Jeg har fra før 2 jenter på alder snart 4 og 5 år =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ballerinaen_ Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 4. juni 2011 Samme overskrift på 2. Trimester. Vet jo at alle her inne har termin i oktober hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisken83 Skrevet 4. juni 2011 #3 Del Skrevet 4. juni 2011 Jer har UL termin 16.oktober, har en gutt fra før og bor i Hønefoss:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ballerinaen_ Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juni 2011 Oi, ja, da har vi jo ikke mange dagene mellom Jeg bor i Sylling, så Hønefoss er jo ikke så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teritt89 Skrevet 5. juni 2011 #5 Del Skrevet 5. juni 2011 heihei:) jeg bor på kongsberg:) har termin 11 oktober og venter en liten gutt:) har ei datter på snart 3 år fra før:) bor på gård med 2 hester og ei bikkje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå