Musemor med tre søte små Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Skal egentlig ikke komme hit før på tirsdag, men orker ikke mer av det "hjelp, mister jeg nå" som er på 1. trimester.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Hei og velkommen inn vennen min:) Har ventet på deg:)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2011 Hei Katta Utrolig hyggelig å være på samme trimester som deg (eller rettere sagt, om noen dager). Når har du termin? Husker deg veldig godt fra "Bli Gravid" før du ble gravid med -10. Vi var vel også sammen en liten stund på 1. trimester før jeg mistet om jeg ikke husker helt feil...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Ja det stemmer det:) Vi har vært sammen ett par år og vel så det her inne ja!!. Har termin 14 oktober, så er nå snart 22 fullgått uker. Er kjempekoselig at vi endelig får være sammen på 2-tri asså. Har fulgt med deg så lenge nå. Nå er det virkelig din tur:) Har mistet kun den ene gangen i uke 14, men det satte dype spor:( Er veldig takknemlig for at jeg nå har igjen kommet så langt:) Tenk at jeg snart skal bli 4-barnsmamma, det hadde jeg aldri trudd hehe. Klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå