Gå til innhold

til dere som har mistet tidlig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har opplevd begge deler. Den første gangen begynte det med småblødninger og lette menssmerter, etterhvert mere blod og sinnsykt vondt en dag. Den andre gangen hadde jeg bare litt brunt i trusa i mange dager, etterhvert mer men ikke som en vanlig mens en gang. Hadde GU etterpå og alt var ute så det kan ikke ha vært no særlig der. Begge gangene var jeg rundt seks uker.

men hadde dere symtomer etter dere hadde mistet da?

fikk mensen på tirsdag trodde jeg men varte bare en dag så stopp!ingen smerter.tok en test bare på morsomt i går å den var positiv! Gravid 1-2 uker sto det?har veldig stikkende såre bryster så derfor jeg tok testen.

så vet ikke om jeg har mistet eller om jeg er gravid??hva tror dere?

Annonse

Jeg hadde blødning i en dag i uke 6. Det stoppet helt opp - og jeg følte meg fortsatt gravid. Tok da et par CB tester, som viste 1-2 uker hver gang. Altså hadde jeg ikke noe stigning i HCG. I uke 8 fikk jeg en lengre blødning, og jeg konkluderte selv med at det var over og ut. To uker etterpå fikk jeg menstruasjon.

Vil ikke ta fra deg motet, men tror at min ene dag med blødning var det første tegnet på at ting ikke var som det skulle.

Mens andre blør jo gjennom perioder eller hele svangerskapet.

Jeg skjønte i hvertfall at det var noe muffens når testen slo ut med 1-2 uker selv om jeg skulle vært i uke 6-7.

Krysser fingre for deg, lykke til!

hei!

ja skal til legen i morgen å få målt hcg....ser ut som det har vert en sa for tok en cb test i dag å den var mye svakere en billig tester sine :o( det murre masse i magen men bare blankt slim som kommer...ikke lett dette...men prøver igjen!

Ene gangen (uke 5), så blødde jeg litt ene dagen, for så å blø kraftig med smerter neste dag, og blødde ca 1 uke.

En annen gang blødde jeg 17 dager i strekk uten smerter. vet ikke hvor langt jeg var på vei, men regnet med i rundt uke 5 da og. Var ikke før jeg gikk til legen grunnet blødningene (på 13 blødningsdag) at jeg fikk vite at jeg var gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...