GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Hei:) Eg har nettop sluttet på p-pillen og venter på mensen.. Gleder meg til å prøve, og å gå gravid igjen:) Gutten vår er nesten 2,5 år, så føler det er på tide med en til nå. Syns det er så mange som kun har 1 og 2 år mellom barna, så eg er litt missuneligg på di;) Flere som kommer til å ha rundt 3 år + i forskjell på barna? hva tenker du om den alderforskjellen?
A1exandra89 Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Så gøy, vi også prøver igjen nå, skal begynne å prøve nå i juni juli, dattern vår blir 2 nå i august:) Så forhåpentligvis blir ikje så lenge mellom dem, men ihvertfall vi skal prøve også! Gleder meg sånn til å bli gravid igjen! endelig fått ordentlig nattero her også, så det er litt gørr at det blir nattevåk, men men:)) lykke til !
Meg og gutten min :) Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Vi og er prøvere Har en gutt som blir 2 år i begynnelsen av august! Eg synes det blir en fin alder:) Eg har brukt pearly! Så vi bestemte oss for å bli prøvere for 2 mnd siden, men den mnd var det allerede for seint, og denne prøveperioden som var så var vi ikke sammen Så nå satser vi på juni måned Eg håper mini har sluttet med bleie på den tiden da den nye babyen kommer så vi slipper 2 bleiebarn:) Men eg kunne fint hatt en baby nå, for gutten min er veldig selvstendig allerede! Han kler på seg, av seg, spiser selv, snakker setninger ganske rent, sitter nesten aldri i vogn lenger (ganske flink å gå, springe), tisser på do og henter alt vi spør han om Men det kunne vi jo ikke vite...Så synes eg det er greit å ha gooooood tid med bare han Bare kose oss masse! Så 3 år er perfekt alder for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå