Gå til innhold

Noen prøvere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Eg har nettop sluttet på p-pillen og venter på mensen.. Gleder meg til å prøve, og å gå gravid igjen:) Gutten vår er nesten 2,5 år, så føler det er på tide med en til nå. Syns det er så mange som kun har 1 og 2 år mellom barna, så eg er litt missuneligg på di;) Flere som kommer til å ha rundt 3 år + i forskjell på barna? hva tenker du om den alderforskjellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, vi også prøver igjen nå, skal begynne å prøve nå i juni juli, dattern vår blir 2 nå i august:) Så forhåpentligvis blir ikje så lenge mellom dem, men ihvertfall vi skal prøve også! Gleder meg sånn til å bli gravid igjen! endelig fått ordentlig nattero her også, så det er litt gørr at det blir nattevåk, men men:))

lykke til !

Skrevet

Vi og er prøvere :) Har en gutt som blir 2 år i begynnelsen av august! Eg synes det blir en fin alder:) Eg har brukt pearly! Så vi bestemte oss for å bli prøvere for 2 mnd siden, men den mnd var det allerede for seint, og denne prøveperioden som var så var vi ikke sammen :P Så nå satser vi på juni måned :)

Eg håper mini har sluttet med bleie på den tiden da den nye babyen kommer så vi slipper 2 bleiebarn:)

Men eg kunne fint hatt en baby nå, for gutten min er veldig selvstendig allerede! Han kler på seg, av seg, spiser selv, snakker setninger ganske rent, sitter nesten aldri i vogn lenger (ganske flink å gå, springe), tisser på do og henter alt vi spør han om :) Men det kunne vi jo ikke vite...Så synes eg det er greit å ha gooooood tid med bare han :) Bare kose oss masse!

Så 3 år er perfekt alder for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...