Anonym bruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Del Skrevet 4. juni 2011 Eller overnattet første gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2011 #2 Del Skrevet 4. juni 2011 Nå er barnet 20 mnd og vi har ikke fått det til enda:) Planene er der, men det har vært forskjellig som har dukket opp de fire gangene vi har planlagt det. (Sykdom, arbeid, oppussing hos bf, osv) Tror rådene er at man skal prøve med en overnatting når barnet er 1.5 år, om barnet har hatt regelmessig kontakt med far. Starter med en overnatting de første gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Del Skrevet 5. juni 2011 Gutten min er 20 mnd nå, og vi har annen hver fre-søn (med overnattinger) og hver tirsdag som faste samværsdager. Gutten min har hatt jevnlig, god kontakt med faren sin siden fødsel, selv om vi aldri har vært kjærester. Jeg husker ikke riktig hvor gammel gutten var da han sov over hos faren sin for første gang, 10-11 mnd kanskje? Det er i hvert fall de to siste månedene vi har hatt den samværsordningen vi har nå. En venninne av meg måtte i tingretten for å avgjøre samvær mellom hennes sønn og hans far, og de har samme løsning som oss. Hennes sønn er like gammel som min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vinterbrud Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Barnet er snart 8 år,ennå ikke samvær med overnatting.Her er det prøvd med overnatting,men far ville ikke ha barnet over natten. Men gullet sover godt hjemme hos mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Del Skrevet 2. juli 2011 Barnet har hatt jevnlig samvær med far siden fødselen, nå er han 4,5 år, men noen overnatting er det fortsatt ikke... Prøvde da gutten var ca 20 mnd, men han sov dårlig og da ble far grinete fordi han heller ikke sov noe særlig- 1 natt annenhver helg! Så vi kuttet ut igjen. Prøvde igjen etter at gutten ble 4, men far er misfornøyd med å få sove mindre enn han pleier. Og kuttet det ut igjen, da han så på det som at han avlastet meg- og det skulle han i hvet fall ikke gjøre! Avlastning fikk jeg finne og betale for selv synes han... Mine innspill om at det kanskje ville være fint for gutten med mer pappakontakt prellet av gitt... Ja, ja, så fortsatt ikke overnatting hos far her. PS! Må nesten legge til at far ikke er 19 år, men 46!!! Voksen, sjarmerende type! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2011 #6 Del Skrevet 2. juli 2011 tragisk..Ikke mye til mann han på 46 år .tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Hun var ett år da vi begynte med 1 natt annenhver helg, og to år da vi begynte med fre-søn. Nå er hun tre og vi har begynt med fredag-tirsdag annenhver uke (har kuttet ut onsdager da det ble så mye frem og tilbake..) Fungerer fint for oss :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå