Gå til innhold

forlover har trekr seg, noe skjedde. Må det være samme persons signatur på vigselsattest som på prøvevigselattesten ?HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvevigselsattest? Hva er det? Har giftet meg både borgerlig og i kirken, men har aldri sett noe til en prøvevigselsattest. Hva skal det være godt for?

Du trenger kun vitner (forlovere) til vigselsattesten. Det behøver ikke være noen du kjenner en gang. kan plukkes inn fra gata om nødvendig...

Aaaaah...takk for svar.

Prøvevigselattest må sendes inn for å godkjenne at du og partner ikke er søsken, har smittsomme sykdommer, at dere kjenner hverandre godt.Må også bekrefte ved tidligere ekteskap at man er skillt...

12.25

Om du har giftet deg må du ha sett en prøvingsatest siden alle må ha skrevet under og sent inne en slik søknad for å få lov å gifte seg.

Annonse

Jeg har vært forlover for en som forloveren trakk seg for 2 uker før bryllup. Kan ikke huske at jeg skrev under på noe som helst.

Det går nok helt fint - mannens forlover ble syk på dagen så når jeg kom i kirka satt en helt annen der oppe med mannen.. Ble litt forskrekka da ja, men det var overhodet ikke et problem for presten at det var en annen person som satt der enn han som sto på forlovererklæringen...

Min forlover var i utlandet når prøvingsattesten skulle skrives under, så det gjorde ei annen venninne. Har ikke vært noe problem, så dette ordner seg!

Jeg ble i allefall gift og er det ennå!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...