Gå til innhold

Noen som kan anbefale et barnevennlig hotell,NÆRT den vestre stranden iSide,da mener jeg nært :-)-

Anbefalte innlegg

Vi har veldig lyst til Side i Tyrkia.Har dessverre ikke økonomi til disse sunwing/pegasus osv,osv. Så da kan vi tenke oss et passe stort og barnevennlig hotell,gjerne med all inc.Men somsagt nært vestre strand. Gode tips mottas med takk :-). og er det for varmt i slutten av juni/start av juli? bør vi vebte til høsten og kom gjerne med forslag på "kaldere" sydenplasser på denne tiden. 2voksne og 2 barn 2 og 5 år.,

Fortsetter under...

Hei:)

vi har ikke vært der enda,men drar til Side i Tyrkia 11.juni,altså om en uke:)

vi skal til Hotel Aska Washington. der ser det veldig fint ut ihvertfall:) vi betalte rett over 10 000 kr,for to voksne og ett barn(2 år). her er det all inclusive og ligger på stranden.

stort bassengområde, med eget barnebasseng, lekeplass og grøntområder:)

vi ringte reiseselskapet og fikk anbefalt 3 steder,og vi endte altså opp med dette stedet.

som sagt har vi ikke vært der enda,men det ser veldig fint ut på bildene:) så håper på en vellykket tur;)

Jeg er kun kjent medhotellene Ving har der nede jeg da, men kan anbefale Side Resort - MEN, det ligger ikke ved stranden. Er et lite stykke å gå, men ikke noe problem for ungene det. De har også gratis buss til den østre stranden. Noen av restaurantene på stranda har også transfer og kjører/henter dere gratis mot at dere spiser lunsj der de dagene dere er der.

Et hotell som ligger like ved stranden, men ikke PÅ er Raga! Fint og barnevennlig, men er ingen resort. Side resort hotellet har norsk/svensktalende guider på hotellet som har underholdning og leker med barna + minidisco.

Slutten av juni er en fin tid, men ville ikke reist noe seinere. Da ville jeg heller ventet til september! God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...