Gå til innhold

Noen som ammet, og var på fest da baby var 8 uker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var ikke på fest, men en viktig middag i forbindelse med mannens jobb. Jeg drakk ikke, babyen tok flaske så det skulle egentlig ikke være noe problem. Men jeg koste meg ikke. Kommer ikke til å ha barnevakt så tidlig flere ganger, selv om det bare var snakk om 4 timer.

Det er ikke ok å dra på fest når du har en baby på 8 uker. Hvorfor få barn hvis man heller vil feste? Og ja, jeg liker også å gå på fest, men å gjøre det med en så liten baby? Kan ikke forstå hva du tenker med.

Jeg festet en god del uker før og tankene var hos babyen hele tiden. Siden fokuset var på noe helt annet en dansing og flåsete kommentarer ble det lenge til neste gang.

Pumpet meg før og etter vi gikk ut og var helt sprengt da jeg våknet om morgenen. Det var vondt!

Babyen tok selvfølgelig ikke skade;)

Annonse

Jeg arrangerte utdrikkningslag da førstemann var 8 uker. Gikk fint det, han var med pappa'n sin og drakk flaske med morsmelk. Har nok mest å gjøre med hvordan du tror det blir for deg, babyen har det bra så lenge den er vant til å få på flaske, og er med pappa'n. (Eller en annen svært nær omsorgsperson hvis pappa'n ikke er i bildet.) Vær forberedt på at du må pumpe en gang eller to i løpet av kvelden, hvis ikke får du melkespreng, og det kan være fare for å klusse til amminga.

Fatter ikke hvorfor noen "må" feste når man har en baby på to måneder som man ammer.

Sier ikke at man ikke kan gå ut og kose seg uten babyen, men jeg regner med at du mener fest som i drikker flere enn ett glass eller to???

Dersom du planlegger å fullamme fremover så synst jeg du skal lese deg opp litt mer før du går ut og tar deg en fest.

De er ikke små babyer SÅ LENGE at ett menneske som er vell bevart ikke klarer seg uten alkohol i store mengder før man er ferdige med ammingen. Det er min mening....

For hver enhet alkohol du drikker må du vente ca 3 timer før du ammer igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...