Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan få låne trille/vogn på gardermoen, skal være der i 4 timer og armene mine dør uten vogn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sjekket ut masse rundt dette for et par uker siden så skal prøve å svare :)

Hvis du flyr med SAS har visst de noen triller å låne bort - etter hva jeg leste (i gamle forumsinnlegg) står disse ofte på gatene så man å ofte lete. Da vi kom hjem fra ferie for et par uker siden så jeg flere triller som stod på tomme gater så de finnes. Om andre enn SAS har triller fant jeg aldri ut av...

Vi benyttet oss ikke av dette, tok med bæresele og han sovnet faktisk i den til slutt :)

Lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar :) Tror jeg blir å ta en egen trille med, må bare kjøpe den først også håpe at jeg får ha den med gjennom sikkerhetskontrollen.

Har baby bjørn og babasling, men mini er nok for tung for meg å bære nå, 10 kg ellers hadde jeg satset på det.

Skrevet

Min er også 10 kg - kanskje mer også, lenge siden siste veiing, så pappaen fikk bære han :) På vei hjem fikk vi ha med trillen vår helt ut til flyet, men det var ikke Gardermoen da.

Lykke til - og god tur :)

Skrevet

jeg skal reise alene hele veien fra syd spania til nord norge med mini på 7 mnd, gleder meg ikke akkurat til selve reisen, men men, det hele er glemt når man først kommer frem :)

Skrevet

Det kommer sikkert til å gå kjempebra, jeg var overrasket over hvor fint det gikk å reise med mini - som forresten også er 7 mnd :) Et tips: ta med noen nye, spennende leker på flyet så blir babyen opptatt med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...