1. gangsmams Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Hei! Ser du har svart på innlegget ang erfaring med familiebhg i nordre aker, men får ikke sett det du har skrevet!!! Lyst å dele det igjen her? Hilsen
Pumba78 Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Sorry, det var ikke Så veldig nyttig altså. Tror jeg sa at jeg ikke personlig har erfaring (jenta er bare 7 mnd) men har hørt at de fleste er bra. Problemet er at ingen flytter herfra når de har barn så det blir ikke ledige plasser i familieb. midt i året heller, kun når barn flytter over til vanlige barnehager i august. Er du på grefsen? Har hørt at gullfisken og den i arilds vei er topp forresten.
1. gangsmams Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2011 Hei hei Det var nyttig info det!!! Man hører jo så mye rart om både familiebhg og dagmamna, så er jo greit å forhøre seg litt er fra Grefsen ja, bor på disen. Du og? Baby er bare 71/2 mnd her og, og får jo mest sannsynlig ingen plass...... Litt stressa av det kjenner jeg men....ordner seg nok. Er vanvittig mange barnefamilier her ja gullfisken har jeg ikke hørt om, men den i arilds vei skal jeg sjekke opp.....
1. gangsmams Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2011 Hei hei Det var nyttig info det!!! Man hører jo så mye rart om både familiebhg og dagmamna, så er jo greit å forhøre seg litt er fra Grefsen ja, bor på disen. Du og? Baby er bare 71/2 mnd her og, og får jo mest sannsynlig ingen plass...... Litt stressa av det kjenner jeg men....ordner seg nok. Er vanvittig mange barnefamilier her ja gullfisken har jeg ikke hørt om, men den i arilds vei skal jeg sjekke opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå