Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ser du har svart på innlegget ang erfaring med familiebhg i nordre aker, men får ikke sett det du har skrevet!!! Lyst å dele det igjen her?

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, det var ikke Så veldig nyttig altså.

Tror jeg sa at jeg ikke personlig har erfaring (jenta er bare 7 mnd) men har hørt at de fleste er bra.

Problemet er at ingen flytter herfra når de har barn så det blir ikke ledige plasser i familieb. midt i året heller, kun når barn flytter over til vanlige barnehager i august. Er du på grefsen? Har hørt at gullfisken og den i arilds vei er topp forresten.

Skrevet

Hei hei :)

Det var nyttig info det!!! Man hører jo så mye rart om både familiebhg og dagmamna, så er jo greit å forhøre seg litt :) er fra Grefsen ja, bor på disen. Du og? Baby er bare 71/2 mnd her og, og får jo mest sannsynlig ingen plass...... Litt stressa av det kjenner jeg men....ordner seg nok. Er vanvittig mange barnefamilier her ja :) gullfisken har jeg ikke hørt om, men den i arilds vei skal jeg sjekke opp.....

Skrevet

Hei hei :)

Det var nyttig info det!!! Man hører jo så mye rart om både familiebhg og dagmamna, så er jo greit å forhøre seg litt :) er fra Grefsen ja, bor på disen. Du og? Baby er bare 71/2 mnd her og, og får jo mest sannsynlig ingen plass...... Litt stressa av det kjenner jeg men....ordner seg nok. Er vanvittig mange barnefamilier her ja :) gullfisken har jeg ikke hørt om, men den i arilds vei skal jeg sjekke opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...