Gå til innhold

Hvor skal dere på ferie og hvor mye tjener dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal bare ha en helg i legoland med 6-åringen neste helg. Ellers blir det en tur på hytta i Bamble.

Har termin midten av Juli så vi våger ikke legge ut på så mange turer i Juli..hehe :)

Samlet inntekt : Ca 600 000

Samlet inntekt på 7-8 00 000. Skal ingensteder. Bare være hjemme+hytta (som er 2 km unna) og slappe helt av:)

Det har vel ikke nødvendigvis med inntekt å gjøre,men med interesser? Vi liker ikke å stresse rundt i ferien. Ungene har fått ferietur på våren til legoland og da føler vi ikke det er ett must i fellesferien.

Nei Legoland i fellesferien er ikke et must! Det gjorde vi, da vi ikke visste bedre:P

Vi stilte oss i kø før åpningstid, (og den var gigantisk). Nå folk hadde betalt begynte de å småløpe, og vi forsto ikke hvorfor..

De skulle selvfølgelig til attraksjonene i andre enden av parken, de feteste karusellene. Når vi kom dit var køene så lange at vi ikke orket å prøve en gang! 1,5 timers ventetid på en eneste karusell? Nei takk.

Så det ble lite karusell men mye titting på alt det andre!

Vi har bare en inntekt siden jeg er student.. mannen har utbetalt ca 380 000 i året så det er ikke all verden av penger ;) Vi skal ca 1 uke til Danmark (2dager i legoland, zoo og Tivoliet), så blir det litt over 1 uke hos familien til mannen min. Vi tar oss ikke råd til større ferie iår siden vi var på Disneyland for ikke så veldig lenge siden.

Tror ikke inntekt har så veldig mye å si på interesser ved ferie.. altså om man ser bort i fra de som drar til stillehavsøyer etc ;)

Annonse

Har absolutt ikke denne opplevelsen av Legoland i fellesferien. Det er så mye å velge mellom at det er lett å unngå lange køer. Har der muligheten til å dra en dag hvor det er litt overskyet, er det dessuten mye mindre folk.

Vi har ca 900 000 i inntket og skal til Rhodos i to uker før fellesferien, (reiser i dag juhu!!)dvs en ganske billig tur (22000 for hele familien allinclusive)

De tre resterende ukene skal vi låne hytte på fjellet av jobben min i 5 dager. Resten skal vi være hjemme og slappe av.

To voksne og to barn

Tjener 480 000 i året. Vi skal til Tyrkia 1 uke å ligge på stranda, Slovakia 1 uke å besøke venner og Irland i bryllup. Kongsberg Jazzen er tradisjon. Resten skal vi bare kose oss hjemme, jeg og veslefrøkna :)

Annonse

Jeg har termin i månedskiftet juni/juli pluss at mannen min jobber hele sommern, så her blir det maks helgetur til hytta. Kanskje dyreparken?

Men vi skal ha litt ferie til høsten (Kypros) og langtur i pappapermen etter jul.

Samlet inntekt ca 1,5 mill.

09:19 her, ja det er det jeg mener og. Vi har vært der de siste 5årene i fellesferien, pluss vi har vært der ett par ganger på høsten og, og køtida i høysesongen er så kort så det er ikke noe stress i det hele tatt..

småturere rundt omkring, Amadeusparken, Tusenfryd, badeland osv. JEg er lærere og har 8 uker ferie, mannen har 3 uker, så vi orker ikke å stresse de 3 ukene han har ferie, skal bare slappe av og ta ting som det kommer :) Vi har også akkurat kjøpt hus, så har en del å gjøre i hagen :P Samlet årsinntekt er litt over 700 000.

Vi har leid feriehus i Danmark i 2 uker, mulig tur til svigerfamilie på Vestlandet den 3. uken. Bruker egen bil.

2 voksne og 3 barn. Ferie utenom fellesferien er utelukket, da eldste er skolebarn.

Samlet inntekt ca 1,8 mill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...