Gå til innhold

Det ser ut til at jeg har kommet i puberteten på nytt igjen...

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt kviser før, kun en på haka ved mens. Men nå er panna full! Syv stykker kan jeg telle nå, skjønner ikke hva som skjer jeg, hehe..

Vi prøver å få nr 2 da, har prøvd siden november, kan det ha noe med det å gjøre? Jeg har vært gravid, men mistet. Hormonene mine som er på styr kanskje?

Har noen noen gode tips til hvordan jeg får bort kvisene? Jeg har jo hørt at man ikke skal klemme, og det frister ikke heller, for kvisene er SÅ vonde!:( Store og vonde...

Hjelp meg, noen?

Kan jo nevne at jeg er 27 år, er ingen fjortis lenger, hehe:)

Fortsetter under...

I en alder av nesten 30 fikk jeg plutselig masse kviser. Skikkelig irriterende, og ingenting hjalp, helt til jeg ble tipset om en såpe hos Lush som heter fresh farmacy. Etter at jeg begynte å bruke den, har jeg ikke hatt en eneste kvise på 1,5 år!

Jeg får kviser når jeg er gravid, hurra! :)

Jeg har aldri hatt problemer med huden bortsett fra i de periodene hvor det har vært hormonelle forandringer i kroppen min.

Jeg tar et preparat jeg fikk av legen som fungerer, Dalacin liniment heter det. Kan ellers generelt anbefale Dermologica special cleanser. Den er nais. Fungerer men tørker ikk ut huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...