Gå til innhold

Svak positiv test 6 dager siden,negativ test i dag...Ingen mens i sikte,hva skjer??

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på p-piller,men ikke tatt de helt riktig...Merket at jeg fikk ømme pupper,såre brystvorter,kvalme og øm nederst i magen for litt over 2 uker siden nå,mens jeg fremdeles gikk på p-piller,så jeg sluttet på for å se om jeg fikk mellomblødning/mensen-det fikk jeg ikke. Det er nå over 2 uker siden jeg sluttet å ta pillene,ingen mens i sikte og fremdeles har jeg symptomene...

Testet svakt positivt forrige søndag,men helt klart et kryss på clearblue'en,tok en test til i dag for å være sikker (også CB)-men den var negativ-Jeg tok den riktignok etter å ha sovet i 4 timer bare ,men burde jo slått ut om jeg var gravid nå uansett? Hjelp...Merkelig greier dette her assa. Hva annet kan det være,hva skal jeg gjøre,gå utifra at jeg ikke er gravid?

Eller burde jeg ta en tur til legen?

Jeg har ikke hatt noe form for blødninger etter det positive testen.

Kan legge til at hvis jeg er gravid nå så er dette fjerde gangen,sist jeg var gravid var for nesten 2 år siden...

Og jeg hadde noe jeg trodde var festeblødning for 16 dager siden,hvor jeg hadde brun utflod,stikking i magen-og blod en gang da jeg tørket meg...Kun noen timer (en dag),så ga det seg...Hvis det var festeblødning så burde jeg vel testet positivt i dag? Hva annet kan det være? ,fikk jo positiv test noen dager etter det...

Hjelpes vet ikke helt hva jeg skal tro jeg...

Fortsetter under...

Kan jo være at egget har sneiet borti livmorveggen slik at det har produsert litt hcg. Men vanskelig å si noe sikkert her. Kanskje lurest å få time til legen om det ikke går den ene eller andre veien.

Man kan faktisk få falsk negativ test fordi man har for mye av det der hormonet.. En positiv test er mer sikker enn en negativ. DVS, man kan teste negativt og være gravid, men det skal være umulig motsatt vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...