Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert??

Anbefalte innlegg

Har 2 barn.. (1 og 3)

Og jeg begynner nå å bli totalt sprø!!

Barnefaren roper til barna og kjefter og banner.. DAGLIG! Er dette virkelig normalt?

Hvordan hadde du reagert?

Sjemmes jo endel overfor naboene av den grunn, og blir dessverre så vant til det, at selv om jeg misliker det sterkt, så smittes jeg av det.. :(

(Kan nevnes at faren har ADHD om det skulle ha noe å si..)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143294944-hvordan-hadde-du-reagert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om far hadde fortsatt slik og ikke vist verken vilje eller evne til forbedring så ville jeg revurdert hele forholdet. Mulig det er drastisk, men mine barn skal ikke være nødt til å vokse opp i et hjem med roping, skriking og kjefting på daglig basis.

Barnefaren som du kaller ham, er han din mann/samboer/kjæreste? Siden dette skjer daglig mener jeg...

Jeg stusser over at så mange her kaller pappaen til barna sine for BF så lenge de faktisk er sammen...

Hadde ikke akseptert sånn kjefting/roping fra min samboer. Brått har dere barnevernet på døra fordi en eller annen nabo melder inn bekymring...

Annonse

du som forelder må jo beskytte barna dine mot slikt! Si ifra til far at hvis han ikke tar seg sammen og får hjelp til å håndtere sinne sitt, så tar du med barna å drar! Da får han at valget om du blir eller ikke, og han kan ikke "ta deg" på at du flyttet ut. Snakk med NAV slik at alt er ordnet før du drar, da er det enklerer for barna og omstille seg.

OG ADHD er ingen unnskyldning for å oppføre seg som en apekatt!

Hvis du lar dette fortsette vil barna dine bli ødelagt! Og de vil legge skylden på deg som ikke tok de vekk fra denne tilværelsen!

Hvis det ikke hjelper å snakke med han om det, eller foreslå en form for familieterapi, så er det ditt ansvar som mamma og sørge for at barna har det best mulig.

Du kan risikere at noen melder saken til barnevernet, noe som kanskje bare er positivt for alle parter.

Du kan jo selvfølgelig også melde fra om dette selv. Det kan jo hende det vil påvirke han en del om han må ha en samtale med barnevernet om oppførselen sin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...