Gå til innhold

Tuller i senga ved legging på dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår bare tuller og tøyser i senga når hun legges på dagen. D.v.s at hun snur seg til magen og reiser seg i krabbestilling. Også begynner hun å gråte og jeg må inn og snu henne. Dette kan skje maaaaaaange ganger før hun sovner. Hun har aldri vært lett og legge på dagen, på kvelden er hun kjempe flink og sovnes som regel fint.

Flere som har opplevd dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fungerer det ikke at hun sover i sengen sin om dagen. Sover alltid i vogna. Har hørt om mangen som sliter med å legge ungene inne i senga om dagen.

Skrevet

Jepp, slik er poden også. Brukt vogn på terrasse mye, men i storm og blæst så må han sove inne, og bruker nå soveposen hans som kan stroppes fast i madrassen også på dagtid. Da slipper han å ha lopper i blodet som gjør at han skal opp og stå, krype rundt, herje litt osv.. Funker utmerket!

Skrevet

Her har aldri gutten sovet i senga på dagtid, sover alltid på sofaen om vi er hjemme, eller i vogna ute i hagen, eller hvis vi er borte.

Han også kan tulle litt, men ofte hjelper det hvis jeg legger meg ved siden av og lukker øynene, da tar det ikke lange tida før han også lukker øynene og sovner. Ellers må jeg legge han på siden, og holde litt i hendene hans. Da sovner han fort =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...