ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Søvn er for pyser, har jeg skjønt. Litt frustrerende!! Våkner ørten ganger hver natt. Og i dag sto jeg opp kl 0600. Hadde da ligget våken nesten 1 time, men så blir jeg jo sulten! Festlig når vi på toppen av alt har barnefri og kan sove lenge. Er vel kroppen sin måte å forberede meg på Ikke lenge til amming og nattevåk!
kokosyklus Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Søvn er for pyser ja! Når jeg ikke enten våkner fordi jeg snur meg, har maserier eller må på do er det snuppa på 3 som enten må tisse, har tisset i senga eller drømmer. Så har hun begynt å starte dagen rundt 0530... aaaaah Hvorfor skal kroppen forberede seg på nattevåk? Tullekropp! Jeg har hedligvis blitt flinkere til å sove midt på dagen og det hjelper enormt, de dagene jeg har mulighet til det. Skjønner ikke hva jeg klagde over da jeg var førstegangs og kunne ligge på sofaen dagen lang og late meg:)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Hm ja si det. Får vondt i beina pga vann og snur meg fra side til side hele natta, og våkner jo hver gang jeg skal snu meg. I natt hadde vi det virkelig herlig for da fant 2 åringen ut at hun skulle våkne og sutre og hylgrine et par ganger og ville ikke noe som helst, så tilslutt måtte jeg ta med to åringen ned å se på tv kl 4 om natta for at det skulle bli ro i huset. Da sovna vi begge to på sofaen. Våkna selvfølgelig utallige ganger da også.. Heldigvis ikke en vanlig natt:)
J3F Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Du er ikke alene om problemet! Husker ikke sist gang jeg sov en hel natt... Kramper, tissing, ryggsmerter, tørst, sulten, kan ikke ligge på sidene (baby i magen blir helt vill), og vondt å ligge på ryggen. våkner som regel ca kl 4 om morningen - 2 timer før vekkeklokka sier at jeg må opp på jobb. Heldigvis kun 3 uker til permisjon! Er jo utslitt lenge før babyen kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå