Gå til innhold

Redd, mista jeg?????

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan jeg ha mistet?

Våknet, måtte på toalettet.. Endel blanktmslim, litt gul/orange på farge.. Såg det låg 2 små "klumper" i toalettskålen (unskyld detaljer), kan dette være våre 2 små håpefulle??? ;-(

Kjenner liksom at det er mye buldring og følelse av at det er noe fuktig der "nede"..

Kan man miste uten å blø så "langt" ute i svangerskapet?? Er 9+4 i dag!

Perfekt ul 7+0 og 8+6,,,,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143294897-redd-mista-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff trist opplevelse.. Håper du ikke opplever det igjen!

Dette var liksom bare slim med litt farge i, ikke vært mer nå.. Følelse av å måtte tisse hele tiden..Venter på tlf fra jordmor, høre hva hun sier.. Prøvt å gå tak i gynekologen/legen men det var ikke lett!!

Tror nok det skal gå bra, men er så ufattelig vanskelig å la være å være redd.. Det er SÅÅÅÅ etterlengtet ;-)

Annonse

jeg mistet da jeg var 7+3 og hadde da blødd i ei uke + natta jeg mistet hadde jeg kramper i mage og korsryggsmerter.... så også klumpen som kom ut, var ikke i tvil engang.... så lenge du er lenger på vei enn d jeg var så tror jeg nok at du ville ha merket det.... så mest sannsynlig er spirene på plass enda :) men ta en ultralyd til hvis du er bekymret :)

Hei igjen!

Vondt å lese om alle dere som har opplevd å miste ;-(

Ja, sist gang blødde jeg masse jeg også.. D jeg var redd for var at dette kunne være en beg på en abort..

Alle jeg har snakket med, profesjonelle, venner og dere sier at dette skal gå bra;-) Så da får jeg vel gjøre d jeg også ;-) Har ikke hatt noe farget slim siden i natt!! Men har mye murringer;-(

Tar meg nok en ul til uka, så kan jeg virkelig få slappet av!!!

God helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...