LilleBitteliten Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Elanor. Noen jeg vet om har kalt sin datter dette. Uvant. Blanding av Eleanor og Ellinor.. hmm.. Hva synes dere om Elanor? 5 som heter det.
Suebird Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Jeg elsker det navnet :oD Eleanor er også vakkert, men litt mer klassisk og voksent synes jeg. Elanor er en litt søtere og yndigere versjon ) Ellinor synes jeg er maskulint, lite pent og kjedelig.
sommertiara Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Har hørt det før. Ikke like fint som nydelige Ellinor, men bedre enn Eleanor synes jeg, men det er nok litt tungvint å hete det.
Blemme Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Jeg liker det ikke. Kan hende det er en tilvenningssak.
tootikki Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Vil tro de er inspirert av Ringenes Herre, i bøkene er det en blomst som heter Elanor.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 Jeg synes Elanor er hundre ganger flottere enn Ellinor Nydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå