Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Del Skrevet 3. juni 2011 Endelig har livet begynt å gå på skinner etter jeg ble helt alene for snart 6 mnd siden. Jeg har starter med lappen ( er 22), har søkt videre utdannelse, skaffet ny leilighet til høsten sånn at jentungen får se pappan sin mere, og faktisk fikk jeg sommerjobb idag, noe jeg synes var supert siden jeg snart har vært arbeidsledig i snart en mnd. Meeen, så klarer barnefaren å ødelegge det hele! Han skulle reise bort i hele Juli til sine foreldre ( når jobben min er) og jeg spør om ikke han kan ta jenta med seg.. Men NEIDA, det kunne han ikke.. For jeg har bare tenkt å bruke mine "friuker" på festing og knulling iflg han. Og det skal han si til vesla sin bestemor sier han, for å forhindre at jeg får jobben.. ( er snakk om 3 uker) Han sier jeg har ødelagt livet hans siden vi fikk en unge sammen, åsså bare "stakk" jeg fra han. Er jo JEG som har barnet 24/7 mens han stiller opp knappe 2 dager hver 4-5 uke siden vi ikke per idag bor på samme plass. Og mener jeg har gjrot livet hans til et rent helvette i ettertid siden jeg lever mitt eget liv, blir kjent med nye menn og attpåtil har krevd han for barnebidrag. JA STAKKARS HAN!? Han mener jeg kan vente meg " et helvete" til høsten som han sier, og at han hvertfall da ikke skal stille opp.. Han er så barnslig, og jeg vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget.. er bare så lei. Han har tidligere sagt han vil i skal bli venner, men så emosjonellt ustabil som han er tror jeg ikke det er mulig.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143294422-tror-virkelig-aldri-jeg-kommer-til-%C3%A5-bli-venn-med-eksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå