Gå til innhold

Noen leger eller andre med peiling? Trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Igår kveld da jeg skulle legge meg, kjente jeg skikkelig trykk på blæra mi og gikk på do, rett etter jeg hadde tørket meg, kjenner jeg tisse trangen igjen.. Tisser igjen og legger meg, men klarer ikke såve for jeg har så sykt tissetrang. Sovnet til slutt, gikk på do med en gang jeg våknet, og måtte på do igjen et par min etter. Selv om det er rett etter jeg har vert på do, kjenner jeg tisse trangen igjen mens jeg tørker meg. Jeg gikk til legen og hun testet meg for uvi og graviditet, men begge var negative.. Så er det noen som kan ha peil på hva det er som feiler meg? Det svir ikke eller klør når jeg tisser, men kjenner et ubehag i tillegg til tisse trangen. Jeg hadde vert på do 3-4 ganger før jeg gikk til legen og tok en urinprøve, men hadde jeg hatt uvi så hadde det vel slått ut selv om jeg hadde gått på do tidligere, og det mente legen også..

Fortsetter under...

Ta tranbærtabletter og drikk en liter tranbærjuice ;-) Jeg har lett for å få det samme, og det ender med utinveisinfeksjon om jeg ikke passer på. Så kanskje det er et forstadie til urinveisinfeksjon du har også? Drikk masse!

Det er bare snakk om ca et døgn dette har stått på?

Tørste du mye i tilegg til at du går mye på do?

Jeg ville tatt en blodsukkermåling, for å utelukke diabetes hvertfall.

Men jeg tror du ville ha hatt de symptomene over lengre tid og gradvis værre om det hadde vært det da.

ganske sikkert uvi!!! Hra hatt det 100 ganger, sykt ubehagelig! Legen min sa at urinprøvene ikke var så mye å stole på¨, spes kan det være de ikke slår ut om man har drukket og tisset mange ganger før. skal helst være morgenurin. så jeg har fått penicillin noan ganger uten utslag på prøve fordi jeg kjenner sympt så godt og da stoler legen på meg mer enn testen.

dette sørger jeg for når jeg kjenner det kommer; drikk massevis, bøtter og spann, gjerne tranebærjuice og /el appelsinjuice (surt, jager vekk bakteriene). Ta tranebærtabletter. hold deg varm og spes på bena (jeg får det lett om jeg har vært kald/rå på bena og eller har gått barbent o blitt kald). Sett deg over ei bøtte med dampende varmt vann en stund. Det hjelper utrolig! Disse rådene har jaget bort mine sympt mange ganger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...