Gå til innhold

Når fikk du tilbake mensen og kjente du det lenge i forveien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gull er snart 7 mndr og jeg har fortsatt ikke fått tilbake mensen. Jeg har fullammet til nå nylig da jeg startet med litt smaksprøver... men ammer så å si like ofte (også natt ca hver 4. time)..

Siste ca 2 ukene har jeg hatt litt murringer stort sett hver dag..tenker hver dag at nå kommer mensen, nå kommer den.. men så kommer den jo aldri! Jeg har også lurt på å være gravid igjen, siden det er samme murringer som da jeg ble gravid sist.. vi visste jo at muligheten var der, og det gjør ingenting...:)

Hvordan var det for dere da dere fikk m tilbake? hadde dere murringer i evigheter? evnt hvis du ble gravid, hvordan merket du det?

Når kan jeg evnt få pos test? (tok en i går som var neg).. men vet jo ikke når evnt el har vært.. vet bare når jeg hadde sex !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske nøyaktig 5 mnd. Sist gikk det vel 8 mnd. før jeg fikk den tilbake. Skulle hatt den for flere dager siden, så satser på at den er litt uregelmessig nå i begynnelsen...

Skrevet

hei:)

Jeg går her og lurer på det samme!

Har hatt "menssmerter" i flere dager nå, men ingen mens kommer....

Så nå begynner jeg å lure på om jeg er gravid...?:o

Minstemann er 7 mnd.. så jeg er ikke helt klar for en ny ennå...:P

men skjer d så skjer d! ;)

Jeg husker faktisk ikke når mensen kom tilbake med den forrige...

men mener den kom ganske fort etter fødselen.. ikke slik som nå.

Skrevet

oj oj.. blir spennende å se da.. Jeg fikk litt panikk først da jeg tenkte at jeg kanskje kunne være gravid igjen, men da sambo plutselig sa at det hadde vært gøy så ble jeg så glad og tenkte at det hadde jo ikke vært så ille..:)

får bare ta en test etterhvert, vet ikke når den kan gi utslag jeg.. får bare være tålmodig.. (men det er ikke lett!!!!!) :)

Skrevet

Fikk mensen for føsrte gang i dag jeg. Baby er ca 6,5 mnd.

Jeg pleier å ha en del vondt rundt eggløsning, og hadde det for knappe to uker siden så det stemmer jo bra - bare at det var tredje runden med sånne smerter, hadde vel første runde i februar eller mars tor jeg.

Amma for siste gang i forrige uke, det var jo etter eggløsning, så direkte sammenheng har det vel ikke hatt. Men har jo trappa ned de siste ukene...

Skrevet

Fikk litt murringer/menssmerter, og trodde mensen kom, men det gikk ganske nøyaktig to uker så kom den :D Så var nok eggløsninga jeg kjente tror jeg!

Gutten min var bare 3mnd, og jeg har fullammet hele veien, så den kom tidlig her i gården...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...