Gå til innhold

Tips til "energipille"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere brukt Gerimax Extreme Energy. Brukte dette i ca 1/2 år med noen opphold innimellom. Fikk voldsom hjertebank av de. Kuttet ut noen måneder å prøvde en "mildere" type Gerimax Daglig Energi. Denne gikk jeg på fra ca. desember til først på mai. Hjertebanken kom igjen, å jeg trodde rett og slett at jeg fikk hjerteinfarkt. Høy puls og dundrende hjerte. Kuttet ut tvert, men nå en måneds tid etter har jeg fortsatt litt hjertebank innimellom, men har lest at dette kan være en bivirkning (dumme meg.... leste i etterkant) Hjertebanken kommer sjeldnere og sjeldnere, heldigvis!

Det jeg nå trenger tips til er noen andre vitaminpiller e.l. Energien er helt på bunn. Har vært til lege å testet både B12, Hb, Ferritin, Jern, Stoffskifte - men ingenting galt der.

Er det noen som har erfaringer med vitaminpiller/(energipiller) som de vil anbefale?

Skrevet

Ikke pille, men jeg var helt drenert for energi på høsten selv om jeg jobbet lite da og kunne hvile mye. Nå i vår har jeg jobbet 100% og studert 50% og likevel hatt MYE mer energi enn i høst. "Energipillen" min er trening. Det gir enormt mye energi, og har utelukkende gode bieffekter ;-)

Skrevet

Spise sunt, få nok søvn, begynne trene og gå lange turer i skogen for å rense kropp og sinn. Vips har hele kroppen det bedre!

Hokus Pokus ved hjelp av koffeintabletter o.l har jeg ikke sansen for, du må ta ting ved roten og ikke bare dempe symptomene.

Ville også tatt en tur til f.eks homeopat eller akupunktør, de kan hjelpe med energistrømmene i kroppen. Er jo tydeligvis ett eller annet i enten kroppen din eller sinnet ditt som sperrer.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg la om kostholdet helt etter jul. Vi spiser sunt, lite sukker eller andre utskeielser (unntatt lørdag!) jeg lager knekkebrød som jeg spiser som eneste "brødmat", trenger to ganger i uka. I tillegg har jeg jobb, hus og to barn (mann også ja :-) )

Føler at jeg lever så sunt som jeg kan, å det vises på vekta også. Har gått ned 8 kilo siden jul.

Men for min del er det ingen flere koffeinprodukter (utenom vanlig kaffe da...) som kommer inn i min kropp!

Skrevet

Dropp pillene.

Spis sunt og nok, minst 600 g frukt og grønnsaker om dagen, mye fisk, fiber ol og tren minst 3 ganger a 45 min i uka. Det bruker å løse problemet for de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...