Gå til innhold

Plutselig så lyst til å gifte meg!

Anbefalte innlegg

Skjønner liksom ikke helt hvorfor heller... Har ALLTID vert den som absolutt ikke skulle gifte seg.

Aldri vert den som har drømt om kjole, ringer og fest. En metallbit på hadde da ingenting med hvor glad jeg var i kjæresten min. Er noe både sambo og jeg har vert enig om.

Plutselig har jeg snudd helt om. Har så lyst å gifte meg. Ikke noe kirkebryllup, men er liten "uformell" sermoni.

Har ikke nevnt noe for sambo, for han kommer vel til å tro jeg er gal;-)

Jaja, en kan jo håpe at sambo plutselig frir......:-)

Fortsetter under...

Men du... skal du virkelig gå rundt å vente og håpe på at mannen din kanskje skal fri, når dere er enige om at dere ikke behöver gifte dere?

Du tror ikke du må vente ganske lenge da? Eller?

Hvorfor kan ikke du bare fri? Så kan du gjöre det så romantiskt eller uromantiskt som du selv vil! Kjör på og fri du! ;)

Jeg er akkurat som deg :-) Skulle absolutt ikke gifte meg, men så ble "alle" forlovet og gift, og da fikk jeg liksom sansen.....Nevnte det for samboeren min, og han sa "ja,vi kan sikkert gifte oss." Landa litt der, SÅ uromantisk..... så nå har jeg lagt det litt på is og ser om den trege samboeren min gjør noe med det :-)

Annonse

Vi er forlovet men sambo har liksom hele tiden sagt at det er leeeenge til vi skal gifte oss og ikke hatt lyst å snakke om det, men så plutselig tok han det opp selv, om når vi skulle gifte oss og nå prøver vi å få det til neste sommer:D Kjempespennende. Jeg har heller ikke vert den som har drømt om å gifte meg osv, men plutselig føler en seg ganske klar:)

Tror nok jeg ville tatt opp temaet iallefall slik at han vet at du ser annerledes på det nå. Han tørr nok ikke å fri når han vet at du ikke syns dere trenger å gifte dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...