Gå til innhold

Bysser du babyen din i søvn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bysset minstebarnet i søvn ved hver lur til hun var 11 mnd fordi jeg syntes det var mest lettvint og raskt. tok meg noen minutter med byssing og sybging så sov hun søtt. Da hun ble for stor og tung avvente vi ved å synge litt v senga for så å gå ut og inn m lengre og lengre mellomrom. gikk da noen få dager så sovnet hun greit på egen hånd. Etter dette har hun vært superenkel å legge

ja, gjø det hvis det er knerten ikke klarer å roe seg ned. han har 5 tenner som er på vei opp, og til tider helt umulig å roe i senga. men legger han alltid i senga igjen med en gang han sovner, og da våkner han til og merker at jeg legger han ned, men da er det greit, fordi han har fått roen over seg..

Annonse

Jeg har hatt begge deler. Både babyer som kunne legges rett i sengen uten problem, og babyer som har hatt behov for å bysses eller ammes i søvn. De som måte bysses lærte å sovne selv etterhvert, så man blir ikke gående og bysse i evigheter ;-) Det er mer slitsomt med "bysse-babyer", men jeg har tro på at man i lengden vinner mye på å bysse dem dersom de har veldig behov for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...