Gå til innhold

Vil gjerne vite hva dere mener om min reaksjon på dette? (Teppe over åpning)

Anbefalte innlegg

Naboen til min Mor er litt ustabil. Hun har en datter på ca 17 som har fått en liten datter. Denne jenta ligger stort sett i vogna med åpningen imot vær og vind uten noe tildekking. Ser helt forferdelig ut. Også plutselig en dag når hun la jenta ut tok hun et DOBBELT fleecepledd og pakket rundt vogna. Og da mener jeg pakket.

Da jeg kom hjem fra jobb fortalte Mamma meg om dette. Da var det tre timer siden hun hadde lagt jenta ut og mamma hadde ikke sett om hun hadde hentet henne. Jeg prøvde først å se oppi vogna om jeg så babyen (var når jeg kom å løsnet på ene siden for å få litt luft til ungen) inn i det hullet jeg hadde laget. Så ingenting annet enn pledd og dyner. Det var sol den dagen og vi skulle og grille, men jeg klarte ikke dra før jeg hadde sjekket om jenta lå der.

Det endte med at jeg banket på for å spørre om det lå en baby der enda og om de var klar over at det er livsfarlig! (Det skal også nevnes at disse menneskene hadde en hund i fjor som døde av heteslag pga den sto ute i sola, i 1 meter langt band, uten mulighet for å gå i skygge) Det kom en gutt ut, han sa at når han kom hjem hadde han sett vogna, trott det samme og da ringt mora/søstra for å høre om babyen var hjemme...???

Blir seriøst å ha ett øye mot det huset nå framover!

Fortsetter under...

HI skal holde øye med huset fordi gutten også lurte på om babyen lå i vogna?

Hvis man virkelig er bekymret for babyens liv er det bare å ta av teppet, og så ta omkostningene hvis babyen begynner å skrike.

Og da ser man om det faktisk ligger en baby der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...