Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg er litt traust og serverer kjøttdeig i tacokrydder, paprika, mais, agurk, salat, tacosaus og ost. Hva gjør du for å piffe opp din taco?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Vi bruker kyllingfilet istedet for kjøttdeig.. Og så må jeg ha løk, ananas og tomat i tilegg til det du nevnte
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Jeg må ha rømme, ost og mais. Det er det viktigste.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 MÅ ikke ha det, men banan i taco er sinnsykt digg!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Jeg bruker kjøttet, jalapenos, rømme, ost, guacamole, ostedip, bønner (eller bønnestuing), tomat, løk, tacosaus og salat...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Vi "må" ha kyllingkjøttdeig, stekt aromasjampinjong (de brune), løk, ost (jarlsberg, ikke den trauste Norwegia) mais, agurk, paprika, salat, medium eller hot saus og rømme. Foretrekker lefse framsor skjellene.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Vi bruker taco kjell/lefser, rømme, salsa, kjøttdeig med taco krydder, ananas, mais, løk, salat, tomat, agurk, og raspa ost
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 rømme, kjøttdeig, løk og mais og salsa og ost er det viktigste, og rekkefølgen er alltid den som er nevnt da er tacon aller best! mulig det er et kjedlig utvalg, men der her jeg alt jeg trenger til taco!
malingus Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Kjöttdeig med tacokrydder, ost, salat, lök, agurk, tomat, mais, römme, fersk chilli (evt jalapenos og tabasco om vi ikke har chili), sterk tacosaus, og selvfölgelig tortillas! Vi eeeeeelsker taco her hjemme! Nam !
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #10 Skrevet 3. juni 2011 Kjøttdeig/kyllingfilet med tacokrydder, rømme, revet ost, guacamoledip (den fra texmex), mais, salsasaus, isbergsalat, paprika, løk, agurk og tomat!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #11 Skrevet 3. juni 2011 Guacamole!!!! :-D Ellers er det kun kjøtt (karbonadedeig uten tacokrydder for min del), agurk, mais og salsa som MÅ være i - i tillegg til guacamolen, altså! :-) Men har gjerne også ost, rømme og tomat....hm...tror ikke jeg liker spes mye annet i...?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 Tacokjøttdeig, tacoskjell, tortillalomper, rømme, hjemmelagd guacamole, rømme, japalenos, mais, paprika, tomat, løk, agurk, salat, salsa, ost og kanskje ris en sjelden gang.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #13 Skrevet 3. juni 2011 Må ha: min egen hjemmelage guacemole(skrives sikkert ikke slik), mais,ost,cherry tomater, rødløk og kyllingkjøttdeig me taco krydder og trays.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #14 Skrevet 3. juni 2011 Kjøttdeig med tacokrydder (om vi har barn tilstede som jeg vet ikke liker tacokrydderet lager jeg en med sennepsaus istede, smaker ikke sennep og alle liker. Pleier å ha den til pita) Most ananas, sukkererter, agurk, ost, rømme, ketshup, sennep (bergys søte) og hjemmelaget potetmos. (så ei på tv hadde det så vi måtte prøve, og det var kjempegodt) Minimais om vi har, jeg er ikke glad i vanlig mais på boks. Vi har salat, paprika, mais, løk også til. Men vi har ikke noe fast, blir som regel det som er i kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #15 Skrevet 3. juni 2011 Jeg må ha ananas og rømme!! Vi bruker kjøttdeig med krydder, mais, ananas, rømme, tacosaus, agurk og ost.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #16 Skrevet 3. juni 2011 Bruker lefser Kjøttdeig eller strimlet kylling, tacokrydder, salsa eller guacamole, salat, ruccola, agurk, salatbønner, revet ost, bønnespirer, soyarømme
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #17 Skrevet 3. juni 2011 Tortilla, lefse i ovn. Kjøttdeig med tacopulver (bare Santa Maria produkter) jalapeno og ost oppå og inni. 5 min i ovnen, tacosaus og NAM! Vanlig taco lefse/skjell: Kjøttdeig med tacopulver, løk, mais, agurk, paprika, ishavssalat, rømme og tacosaus.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2011 #18 Skrevet 4. juni 2011 Nam nam Tako er gådt. Jeg liker best skjøttdeig med krydder, røme, papprikka og hått saus og selleri. Tror jammen jeg skal ha det til middag idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå