Gå til innhold

Hva må du ha på din taco?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt traust og serverer kjøttdeig i tacokrydder, paprika, mais, agurk, salat, tacosaus og ost. Hva gjør du for å piffe opp din taco?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi bruker kyllingfilet istedet for kjøttdeig.. Og så må jeg ha løk, ananas og tomat i tilegg til det du nevnte

Skrevet

Jeg må ha rømme, ost og mais. Det er det viktigste.

Skrevet

MÅ ikke ha det, men banan i taco er sinnsykt digg!

Skrevet

Jeg bruker kjøttet, jalapenos, rømme, ost, guacamole, ostedip, bønner (eller bønnestuing), tomat, løk, tacosaus og salat...

Skrevet

Vi "må" ha kyllingkjøttdeig, stekt aromasjampinjong (de brune), løk, ost (jarlsberg, ikke den trauste Norwegia) mais, agurk, paprika, salat, medium eller hot saus og rømme. Foretrekker lefse framsor skjellene.

Annonse

Skrevet

Vi bruker taco kjell/lefser, rømme, salsa, kjøttdeig med taco krydder, ananas, mais, løk, salat, tomat, agurk, og raspa ost

Skrevet

rømme, kjøttdeig, løk og mais og salsa og ost er det viktigste, og rekkefølgen er alltid den som er nevnt da er tacon aller best!

mulig det er et kjedlig utvalg, men der her jeg alt jeg trenger til taco! ;)

Skrevet

Kjöttdeig med tacokrydder, ost, salat, lök, agurk, tomat, mais, römme, fersk chilli (evt jalapenos og tabasco om vi ikke har chili), sterk tacosaus, og selvfölgelig tortillas! Vi eeeeeelsker taco her hjemme! Nam ! :)

Skrevet

Kjøttdeig/kyllingfilet med tacokrydder, rømme, revet ost, guacamoledip (den fra texmex), mais, salsasaus, isbergsalat, paprika, løk, agurk og tomat! :)

Skrevet

Guacamole!!!! :-D

Ellers er det kun kjøtt (karbonadedeig uten tacokrydder for min del), agurk, mais og salsa som MÅ være i - i tillegg til guacamolen, altså! :-)

Men har gjerne også ost, rømme og tomat....hm...tror ikke jeg liker spes mye annet i...?

Skrevet

Tacokjøttdeig, tacoskjell, tortillalomper, rømme, hjemmelagd guacamole, rømme, japalenos, mais, paprika, tomat, løk, agurk, salat, salsa, ost og kanskje ris en sjelden gang.

Skrevet

Må ha: min egen hjemmelage guacemole(skrives sikkert ikke slik), mais,ost,cherry tomater, rødløk og kyllingkjøttdeig me taco krydder og trays.

Annonse

Skrevet

Kjøttdeig med tacokrydder (om vi har barn tilstede som jeg vet ikke liker tacokrydderet lager jeg en med sennepsaus istede, smaker ikke sennep og alle liker. Pleier å ha den til pita)

Most ananas, sukkererter, agurk, ost, rømme, ketshup, sennep (bergys søte) og hjemmelaget potetmos. (så ei på tv hadde det så vi måtte prøve, og det var kjempegodt) Minimais om vi har, jeg er ikke glad i vanlig mais på boks.

Vi har salat, paprika, mais, løk også til.

Men vi har ikke noe fast, blir som regel det som er i kjøleskapet.

Skrevet

Jeg må ha ananas og rømme!! Vi bruker kjøttdeig med krydder, mais, ananas, rømme, tacosaus, agurk og ost.

Skrevet

Bruker lefser

Kjøttdeig eller strimlet kylling, tacokrydder, salsa eller guacamole, salat, ruccola, agurk, salatbønner, revet ost, bønnespirer, soyarømme

Skrevet

Tortilla, lefse i ovn. Kjøttdeig med tacopulver (bare Santa Maria produkter) jalapeno og ost oppå og inni. 5 min i ovnen, tacosaus og NAM!

Vanlig taco lefse/skjell: Kjøttdeig med tacopulver, løk, mais, agurk, paprika, ishavssalat, rømme og tacosaus.

Skrevet

Nam nam Tako er gådt. Jeg liker best skjøttdeig med krydder, røme, papprikka og hått saus og selleri. Tror jammen jeg skal ha det til middag idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...