Gå til innhold

Hva syns dere om denne brudekjolen? Tror endelig at jeg har funnet min drømme kjole;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tja... Maggie Sottero er vel den designeren som har desidert flest vakre kjoler, så om jeg skulle gått for MS hadde jeg nok ikke valgt denne. Faktisk litt enig i at den ser ut som en silkegardin som noen har drapert rundt henne. Jeg synes Natalia er mye penere, men den er dessverre ute av kolleksjonen i år. Fant bilde på en annen side:

http://www.partydressexpress.com/detail.php?ProdId=3124355&CatId=42789&thisOffset=0&resPos=33&pSort=

Kennedy og Avery er også pene. Jeg ville ikke ha tubekjole selv, aldri likt det. Og for meg var det must m korsettrygg for synes det er pent+at man får nydelig midje. Natalia oppfyller begge de ønskene :)

Annonse

Jeg synes den var litt for "glossy" i stoffet, og det var for mange draperinger. Det ser skrukkete ut...

Men likevel en elegant kjole selvfølgelig, så jeg er sikker på at du blir flott selv om vi har forskjellig smak.

Sagt det før og sier det igjen, hadde vært veldig kjedelig om alle hadde samme smak på brudekjoler, ikke særlig til overraskelse å se bruden komme opp kirkegulvet da ;)

Jeg har sikkert sett på 1000 kjoler og jeg sliter virkelig med og bestemme meg, det finnes jo så utrolig mange vakre kjoler der ute;)

Men tror nok at det blir denne ja;)

HI

Den var kjempefin og elegant! De som er negative her er vel de som velger av den vanlige typen,med rett ned skjørt med vest type, noe jeg syns er kjedelig.

Jeg skal selv gifte meg i en litt annerledes kjole enn hva som tydeligvis er vanlig.

Syns du skal gå for den om du føler det er den rette. Det viktigste er jo at du elsker den og ikke hva folk her syns.

Når familien din får se deg i den får de nok tårer i øynene uansett vil jeg tro.

Og den ser absolutt ikke ut som noe gardin,de som velger noe sånt til gardinstoff kan jo ikke være riktg rett:0))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...