Smurfebaby Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Håper virkelig at det skal klaffe denne gang Er sååå lei av å vente på spire.. Bare 4 arbeidsuker igjen før ferie å det gleder jeg meg til Blir en liten tur med gode venner Å så håper jeg på en røykfri og alkoholfri ferie. Vet bare ikke helt hvordan man skal forklare det for venner, men er vel kanskje litt tidlig å bekymre seg for det Uansett så blir nokk dette en bra sommer Mange gode planer med sambo Å så håper vi å snike inn en sydentur til høsten Ønsker alle prøvere en god helg med masse "kos og prøving" Husk å slappe av innimellom, stress er ikke bra for oss ;-)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Hei:) Satser på at spira sitter hos dere denne pp. Sønnen min satt på 5 pp, å det var den mnd vi tok det mest med ro Leser at det er flere som blir gravide den mnd di ikke stresser så mye med å bli gravide;) Lykke lykke til, eg har nettop slutta på pilla så kan enda ta noen mnd før eg blir gravid. God sommer!
Smurfebaby Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2011 Takk Får håpe 5 er lykketallet da Gjør mitt beste for å ta livet mero nå. Lykke til me nr 2 =) å god sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå